Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Godmorgon, Goddag, Godkväll

God Förmiddag 3 Juni

2014-06-03 09:52 #0 av: Twinflamewolf

Hej hopp i värmen !

Vad har ni för en en sån här vacker dag ? jag skulle helst vilja stanna hemma och bara njuta i trädgården men får så lov att bege mig ut och fixa lite ärenden men ack som det tar emot Skrattar

Snart är Pingsten här också och inte så långt till midsommar.Nä nu får jag ta itu med dom där jag vill inte göra sakerna så det blir fixat och klart sen hem och njuta i trädgården.

Ha en alla tiders dag på er Glad

Anmäl
2014-06-03 10:43 #1 av: Wony

Jag pysslar i trädgården och småstädar i huset. Letar även efter en saftsil som verkar ha bestämt sig för att gömma sig, just som jag behöver den! Funderar

Dessutom brände jag benen igår, så nu går jag omkring och grimaserar för det stramar så när man går. Men jag får skylla mig själv som inte tog på solkräm igår... Yrar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.