Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Godmorgon, Goddag, Godkväll

God Morgon 28 Juni

2014-06-28 08:53 #0 av: Twinflamewolf

Morr'n på er alla glada Glad

Nu är snart första sommarmånaden slut,tänk vad tiden går fort med oss.Inte var det så när man var barn inte då kändes sommar som en evighet.Regnat har det gjort i mängder och det är så himla vackert och underbart.I morgon väntas åska här och jag blir smått lack om den inte kommer för finns nåt underbarare än att trumma i åskans dån,alla energier som dessa väder fyller oss med så jag ska skriva och klaga jag till Herr Tor om han inte kommer hit Skämtar

Nu blir det ledigt en tid,sommaren väntar så i fokus får vänta det också fram emot hösten.Inte för vädret skriker sommar precis men men sommar är det ju i alla fall.

Ha en fin fin dag på er Blomma

Anmäl
2014-06-28 09:15 #1 av: Wony

Gomorron! Idag väcktes jag av solsken och högljudda grannar. Äntligt lite sol! Jag har väntat på det i två veckor nu... Minsann på tiden, tycker jag! Jag har fått nog av gråmulet och duggregn. Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.