Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
OT - Off Topic

Inte längre sajtvärd

2014-07-11 11:09 #0 av: Wony

Jag har valt att kliva av som sajtvärd, men kommer nog att kika in här lite då och då. Önskar er alla en fin sommar och fortsättning på året!

Anmäl
2014-07-12 14:26 #1 av: [Bettanbop]

Oj det var tråkigt att höra. Hoppas någon vill överta din roll som sajt värd.

Kram

Anmäl
2014-07-13 21:39 #2 av: Wony

Ja, jag hoppas också det. Just nu finns det, vad jag vet, inte heller någon aktiv medarbetare. Så det är trist, men jag kände att jag inte mådde bra av sajtvärdskapet längre. Men kommer kika in emellanåt såklart!

Anmäl
2014-07-14 13:14 #3 av: [Bettanbop]

Ja din egen hälsa är viktigare än en sajt eller något annat.

Käns bra att du tittar in lite då och då iallafall. Även om jag inte är så värst aktiv här inne så kikar ju jag också in ibland :D

Kram Bettan

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.