Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Godmorgon, Goddag, Godkväll

Insidan

2014-09-08 21:39 #0 av: [Bettanbop]

Hej på erVinkar finns det någon kvar som besöker detta forum Insidan ifokus?

Med fokus på insidan. Din egen insida, hur är det med den? Har ni fukus på insidan och är i kontakt med ert inre? De senaste veckorna har jag jobbat med mitt inre och försökt heala mig själv och komma i balans Glad Jag har varit väldig påverkad av obalansen och det den skapat i mig.

Jag har försökt dra ner på min dator tid och göra andra saker i stället, det går ganska bra periodvis Skrattar

Vad gör ni, och hur mår ni på insidan?

Kram

Anmäl
2014-09-08 22:34 #1 av: Wony

Jag kikar ibland, men helt plötsligt är mitt liv väldigt upptaget och stressigt, så har inte så mycket tid över längre. Pluggar på universitet nu, så det är fullt upp!

Anmäl
2014-09-23 08:09 #2 av: Farwuq

Här var jag medarbetare en gång i tiden.

Dock blev det en kontrovers med den dåvarande värden d.f.a. en annan medarbetare hade lagt ut en artikel, när värden var på semester. Hon kände sig kränk och slängde ut medarbetaren. Jag blev sur och...

... sade upp mig som medarbetare.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2014-10-31 02:17 #3 av: Tarotstollan

Jag tittar in lite då och då och läser och svarar ibland i någon tråd.
Har inte mycket mer att komma med.
Mycket av det som skrivs om här inne finns ju på många andra sajter också, så ibland känns det som om man svarar dubbelt i trådarna. Det blir väl så när man har många favoritsajter och bläddrar fram och tillbaka i dem och läser flera gånger i veckan.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.