Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 2485 ggr
[Bettanbop]
9/8/14, 9:39 PM

Insidan

Hej på er👋 finns det någon kvar som besöker detta forum Insidan iFokus?

Med fokus på insidan. Din egen insida, hur är det med den? Har ni fukus på insidan och är i kontakt med ert inre? De senaste veckorna har jag jobbat med mitt inre och försökt heala mig själv och komma i balans 🙂 Jag har varit väldig påverkad av obalansen och det den skapat i mig.

Jag har försökt dra ner på min dator tid och göra andra saker i stället, det går ganska bra periodvis 😃

Vad gör ni, och hur mår ni på insidan?

Kram

Annons:
Wony
9/8/14, 10:34 PM
#1

Jag kikar ibland, men helt plötsligt är mitt liv väldigt upptaget och stressigt, så har inte så mycket tid över längre. Pluggar på universitet nu, så det är fullt upp!

Farwuq
9/23/14, 8:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här var jag Medarbetare en gång i tiden.

Dock blev det en kontrovers med den dåvarande värden d.f.a. en annan Medarbetare hade lagt ut en artikel, när värden var på semester. Hon kände sig kränk och slängde ut medarbetaren. Jag blev sur och…

… sade upp mig som Medarbetare.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tarotstollan
10/31/14, 2:17 AM
#3

Jag tittar in lite då och då och läser och svarar ibland i någon tråd.
Har inte mycket mer att komma med.
Mycket av det som skrivs om här inne finns ju på många andra sajter också, så ibland känns det som om man svarar dubbelt i trådarna. Det blir väl så när man har många favoritsajter och bläddrar fram och tillbaka i dem och läser flera gånger i veckan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: