Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Allt och lite till

Vad händer?

2015-01-24 14:41 #0 av: [Budgies]

När jag sovit eller legat ner / suttit och sedan gått upp och ut till vadragsrummet i övervåningen eller något annat rum så händer det ofta att jag får huvudvärk och åker runt. Kan inte förklara så bra men mina fötter står stilla och jag har ingen känsel eller något o min kropp åker runt i en cirkel på någpt vis. Mina armar somnar också.. Jag måste blunda o försöka få mig still i kanske några minuter tills jag blir som vanligt.. är det problem med mig? Förlåt om jag är på fel sida men jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Anmäl
2015-01-24 22:12 #1 av: [Bettanbop]

Låter som du har något problem med balans nerven. Tycker du ska kolla med läkaren snarast.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.