Annons:
Etiketthealing
Läst 2239 ggr
stina63
2/26/11, 8:25 PM

Healing

Helaing de är kärlek Kärlek som man sänder till andra. Så ser jag de, Men de finns så många olika sorters healing

Vilka sorter finns de? Skriv gärna de ni vet känner till om de olika formerna av healing här i tråden.

Är så nyfiken på dom allaKyss

Annons:
Maggan71
2/26/11, 8:36 PM
#1

Vad fint uttryckt, Stina! Jag vet inte mycket om healing, men visst handlar det om kärlek! *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

stina63
2/26/11, 8:42 PM
#2

Visst är de maggan. Healing är så mycket. Från mamma och pappa blåser på ett barn som har trillat. En klapp eller en kram gör väldigt mycket. De är healing. Men de finns så mycket mera än de, Alla dessa olika former som man läser om.

De är jag nyfiken på vad vi alla vet här på insidanKyss

[AnnikaOhlsson]
2/26/11, 9:29 PM
#3

När jag ger heling är jag "bara" en kanal från universum. Men visst är det kärlek!! Men jag låter universum använda mig som ett redskap för att kunna skänka denna person helaing…

stina63
2/26/11, 9:32 PM
#4

Så gör jag också hyacinta, Jag är en kanal ett redskap,,

[AnnikaOhlsson]
2/26/11, 10:26 PM
#5

Hmmmm…jag missuppfattade visste den här tråden… :-) Jag tänkte tillvägagångsätt!

Vyssja det nyfödda barnet till sömns i sina armar är ju healing. Likaså när jag ger dottern "mammas magiska pussar" där hon slagit sig.. (de är otroligt och märkligt helande, nästan som ett plåster är.) Skrattande

Djur… katter och hundar t e x är ju sanslöst healande. Inget är väl så rogivande som en go katt liggande och kurrar i knät, eller en go voffsing intill sig! Villkorslös kärlek!!

stina63
2/26/11, 10:30 PM
#6

NÄ du missuppfattade inte alls tråden hyacinta.. Det finns så mycket olika former av healing. Reki Schamansk healing ängla healing. Ja det vanliga djuren vilkorslösa kärlek som kommer till en och barnen kärlek,

Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: