Annons:
Etikettbytes-köpes-säljes-bortskänkes
Läst 2977 ggr
stina63
11/18/10, 12:19 PM

Bytes tråden

Tänkte så här att vi kanske ska ha en tråd där vi kan skriva in att man ha något som man vill byta med.

Finns så mycket man har som man egentligen inte vill göra sig av med eller kasta., Men har inte någon nytta av de., Ligger och skräpar.
Kanske är det någon annan medlem som har letat länge efter de men hittar inte de alls.

Så jag nålar fast tråden. Så vi kan skriva här om vi har något att byta eller skänkas bort. Sen får vi ta adress och annat via pm

kanske har du Böcker, fröer, prydnadsaker kläder eller vad som du inte vill ha kvar.

Annons:
[Sisa]
11/18/10, 12:21 PM
#1

Kul..kommer att hålla koll här! Kanske har jag nåt ni behöver..Glad

stina63
11/18/10, 12:22 PM
#2

Vet att pirkko och jag pratade om de Men har glömt att öppna tråden, Kom på de nu.

Kyss

[AnnikaOhlsson]
11/18/10, 12:41 PM
#3

Åh ja!! Vilken helt toppen, toppen ide!!

Jag har en massa helt oanvända skor liggande. Strl 41. Jag hade en period då jag köpte en massa snygga skor, men jag kan ju inte ha dem, jag måste ha fotriktiga… *suck*

Det är allt möjligt, från pumps till "falska" Converse…

Ska se om jag kan fånga dem allesamman på ett kort och lägga ut :-)

[Pirkkolino]
12/14/10, 5:52 PM
#4

Tina, det är så här, att vara en snigeln. Tungan ute Har inte sett tråden än nu. Skrattande

Vad jag vet att jag har en hel del, böcker. Om någon letar något, kan fråga av mig först. Inte säkert, att jag har just den/de böcker, men den saken vet vi inte innan att fråga, och jag kollar på bokhyllan.

#3 Dina skor är intressanta, men tyvärr alltför stora för mig. Obestämd

stina63
12/14/10, 10:49 PM
#5

Bättre sent än aldrig vännen, Kyss

Maggan71
1/8/11, 11:11 AM
#6

#3 Hyacinta

Har du kvar dina falska Converse? Min dotter har stl 40, men tygskor kanske funkar i 41… Bild? *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Annons:
[mossquinnan]
1/20/11, 10:53 PM
#7

Intressant tråd..jag har hela serien med Carlos castaneda..7 st pocket böcker..vissa går ej att köpa och inte ens att få tag i om du ej letar privat i annonser:-)) fint skick!

Byter dom med något för mig intressant..kanske 7 st Betty shine pocket..men dom måste ha svensk text..ja det var lite vad jag kom på i nuet:-))

stina63
1/20/11, 11:10 PM
#8

Spännande Mossq Får hoppas att någon har Bety shine pocket på svenska till dej.

[mossquinnan]
1/20/11, 11:11 PM
#9

Hoppas jag åxå Stina..tycker hon är helt underbar faktist:-))

[AnnikaOhlsson]
1/21/11, 7:47 AM
#10

Maggan! Bild på dem har jag på Facebook. Det är för övrigt enda gången jag haft dem på mig… :-)

Anna-Helga
1/23/11, 5:57 PM
#11

Jag har Tarotlekar som jag inte använder, ska ta fram dem, damma av dem och lägga in info om dem här! :)

Skogshumblan
1/27/11, 6:22 PM
#12

Anna-Helga. Jag är jätteintresserad av att få höra vilka lekar du har och vad du vill ha för dem!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: