Annons:
Etikettdrömmar
Läst 2888 ggr
elin
4/6/11, 10:54 PM

Tyda drömmar, kan du?

Inom loppet av 2 veckor har jag drömt..

Första gången för snart 2 veckor sedan: Att jag körde min bil rakt upp på en snövall, flög rakt upp i luften och voltade med min bil och landa på taket. Jag tog mig ut själv oskadd.

För en vecka sedan drömde jag: Jag kör min egna bil igen. Och jag kommer på en raksträcka, helt plötsligt kommer en långtradare över på min sida och jag försöker väja och kommer på snedden emot långtradaren och slår i den på sidan.
Även då oskadd.

För 2 dagar sen: Kör jag också min egna bil och kommer i en kurva och får sladd och bilen fortsätter rakt ut, ner i ett dike och flyger upp på ett fält. Oskadd.

Varför drömmer jag som jag gör?
Någon som vet vad de kan betyda?
Skulle va såå tacksam för svar!

/Elin

Annons:
allhealing
4/7/11, 12:24 AM
#1

Varför gör du inte som du vill, varför trycker du in dina känslor i din mage? Varför lyssna du inte på dig själv? Vet de du lyssnar på i din omgivning vad du känner inombords? Hur kan de då ge dig råd? Om du har rådgivare som ger dig råd på ytan så är ytlighet garanterat resultatet som du kommer att få.

Att leva på ytan bara för att man inte vill såra någon annan leder till att man istället sårar sig själv.

Lyssna därför på djupet inom dig och lev din egen sanning.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

stina63
4/7/11, 9:53 AM
#2

Hej Elin
Visst är det konstigt de vi ibland drömmer om. Och just att du drömmer samma dröm. Tror jag att det är något som drömmen vill säga dej. Oftast så vet man själv inomsej vad det är.

Men om du tänker efter vad har hänt dom senast tiden iditt liv. Hur har du varit då inombords?

Kan tänkas att i drömmen att du försöker stoppa upp dej stoppa farten. Kanske är att du far fram lite för fort. Du blir lite osäker på om du är på rätt väg. Så du sätter upp skyddsvallar så bilen stoppas på vägen.

Men Kan vara sanndröm också. För som jag förstår de så körde du ner i diket med din bil efter du har dömt.
Lite svårt just nu för jag är nyvaken.. Men ska se om jag kan tänka mer klarare ikväll efter jobb. Annars så kommer säkert in någon som kan hjälpa dej.

Choklad
4/27/11, 7:47 PM
#3

du har för bråttom tror jag. du vill så mycket men eftersom du har så bråttom så ser du inte vad som kan hända då du du far fram i livet.

först kör du upp i en snövall…du har mycket nytt att tänka på och kanske du skulle försöka med att sortera lite i det nya som har blivit svårhanterligt? Istället för att rusa iväg och låta tankarna fara runt.

Dröm nr 2: du känner att du har en bra period då allt flyter på som det ska, men du bär på för stor last och den låter sig inte hanteras på ett bra sätt, så den gör sig påmind genom att krocka in i dig ..om den kom från vänster så är det något som du ska få som är svårhanterligt, och om det kommer från höger så är det att du ger ifrån dig för mycket av något.

sista drömmen väjer du för dessa "bekymmer, men kan inte heller nu hantera livet som det gestaltar sig,du kan inte väja för verkligehten.

Du åker ner i diket igen och du behöver kanske finnas här ett tag och ta det lugnt, lyssna till dig själv och ta kraft från naturens stillhet?

Fältet..det är din horisont, din frihetslängtan, tror jag.

Det är möjligt för dig att bli fri från detta om du bara sorterar i alla dina måsten och tar kommandot över dina tankar och ditt liv.

Låt bilen styras av dig, inte tvärtom Glad

och drömmen säger dig att du kommer att klara detta..vad det nu är, troligen att just kunna hantera uppgifterna som du står (stod) inför..

U R us

Upp till toppen
Annons: