Annons:
Etikettandlighet
Läst 1337 ggr
Carolinak
12/11/11, 8:45 AM

Andar energier spöken

Kära läsare jag behöver lite hjälp med " besökare " i mitt hem Jag har alltid känt av dessa sedan barnsben men aldrig direkt oroats av dem. Idag är det skillnad. Det som idag finns i mitt hem tar sig in i mig ( jag vet det låter helt galet men det känns så) jag blir svag illamående matt och får plötslig värk och en obehaglig kyla sprider sig runt mig och gör mig iskall. Jag kan på ett ställe se samma sak som ter sig som en mörk fläck som rör sig på samma sätt var gång. En ondska känns i rummet och skrämmer allvarligt talat skiten ur mig. Det blir bara värre och värre och det har visat sig att min dotter på 8 år kan känna och se saker med. Jag har aldrig talat om detta med henne innan hon satt skrikandes i sin säng med en sådan skräck i ögonen att jag genast förstod. Hon hade väckts av det, något hade visat sig för henne. Hon vågar inte längre sova själv eller gå upp på övervåningen ensam varken dagtid eller kväll. Hon var innan inte rädd för mörker men står inte längre ut när det är mörkt. Vi måste ha lampor tända i hallen osv. När jag går ut känns det ibland som om jag blir förföljd. Känner närvaron i bilen tex. Känner kylan trots hetta mitt i sommarvärmen. Vi mår inte bra av detta . Finns det någon som kan rena vårt hem och " stänga av oss "????? Jag har andra förmågor…känner när människor ljuger och när folk dött plus att jag vet om en relation kommer ta slut och varför. Det är jobbigt att leva med och jag önskade att jag inte kände detta. Nåväl finns det hjälp med rensning i hem och kropp??? Vore tacksam för äkta svar ifrån Er som vet vad vi genomlider !! Elaka inlägg undanbedes Carolina och lillan…

Annons:
Farwuq
12/13/11, 5:52 PM
#1

Pröva med att ställa din fråga på Spiritualism eller på Övernaturligt, där är möjligheten större att få svar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: