Annons:
Etikettandlighet
Läst 3998 ggr
stina63
3/4/12, 5:06 PM

Änglar

De pratas rätt mycket om änglar lite här och där.
Vad har du för tankar om just änglar? Vad känner du för de?

Annons:
walkinbeauti
3/5/12, 7:49 AM
#1

Tycker mycket om änglar men jobbar inte med dom för mig har det fallit naturligt med guide kommunikation men känner en värme när jag ser änglar på bilder och så.

Kommunicerar inte med dom men vet dom finns för alla som ber om deras hjälp.

stina63
3/5/12, 7:12 PM
#2

Blir lite snurrig undrar hur vet man vad som är vad,, Hjälpare eller änglar,.

walkinbeauti
3/6/12, 8:22 AM
#3

Skratt Skrattande vet många funderar men för mig är det självklart och så har jag frågat Wolf.Nu har vi ju en ren klar kommunikation både med hörsel och inre men jag tror rent intuitivt vet vi inom oss om det är ängel eller en andlig guide.

Både änglar och guider är hjälpare det som skiljer dessa åt är att guiderna har vart inkarnerade medan änglar sällan sällan inkarnerar bara ytterst få finns just nu på jorden i fysisk form.

Med guider känner vi in om dom är manlig eller kvinnlig medans änglarna är androgyna och man får en helt annan bild än med en guide.

Hua så svårt att förklara när det för mig är självklart,blir svårt att dela med sig men gå på känslan och lita på det som kommer till dig först där finns svaret,ängel eller guide Glad

stina63
3/7/12, 6:06 PM
#4

Hehe en ängel har inte varit en männsiska innan som en guide eller hjälpare har varit, Men En ängel kan vara en hjälpare och guide också.

De är ju de som är krångliga. För hur vet jag För en del säger jag har pratat med en ängel Nästa säger jag har pratat med min guide

En ängel är tvåkönade kan man säga med andra ord Eller dom är inte människa kvinna eller man, Dom liknar oss för vi ska kunna få en bild.

De där att man vet om det är en ängel eller guide vet man kanske WB,, Men En del säger ju änglar andra guider, Ibland undrar jag om det inte är samma sak bara andra ord. Jag har inte varit på andra sidan, Jo de har jag men kommer inte ihåg de  har inget minne av de. De ska jag inte ha häller,

Vet inte det tåls att diskutera lite om de., Skrattande

walkinbeauti
3/8/12, 10:41 AM
#5

Minnen från andra sidan har jag och väldigt starka minnen.Sen astralreser jag både under sömnen och  vaket tillstånd där jag besöker mitt och min tvillingflammas hem på andra sidan.Det är väldigt olika hur vi har med minnen och Wolf har berättat enormt mycket om hur vi lever och bor.

Sen det där med änglar,en del jobbar enbart med ängalrna medan jag valt att enbart jobba med Wolf.Många har fler guider jag har endast en.Allt är så oerhört individuellt helt beroende på vilka vi är som personer,vad vi valt in osv.

Skillnaden mellan guider och änglar är inkarnationer,änglar inkarnerar ytterst sällan medan våra guider har minst ett liv.Vissa änglar inkarnerar aldrig men guiderna har alltid minst ett liv som erfarenhet utan den erfarenheten skulle dom få svårt att guida oss så för att kunna bli guide behövs livets erfarenhet.Glad

stina63
3/8/12, 11:05 AM
#6

Den erfarenheten har inte jag att astralresa. Har kanske gjort de men kommer inte ihåg de alls. Men De är så spännande när andra berättar om de.
Får gärna berätta mer om de

Annons:
Tuva-Lena
3/11/12, 10:14 AM
#7

Ha ha, ja det kan vara lite trixigt det där. Tungan ute Jag ser inga bilder när jag tänker på änglar, jo det gör jag ju fast bara dom bilder där man ser änglar avbildade som andra har uppfattat dem.

Änglar eler guider spelar inte heller så stor roll i min vardag, för jag tror att både änglar och guider/hjälpare kommunicerar via min intuition. Känslor jag får till mig i stunder då jag kan känna mig osäker, magkänslan rättare sagt, det är änglar/guider för mig. Som jag sa på nån annan sajt, intuitionen är själens instinktiva språk.. om ni nu förstod nåt av det där..Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

stina63
3/11/12, 10:27 AM
#8

Kanske inte ska hänga upp sig just på om det är en ängel eller en guide som kommer som man känner.. De är olika för en del säger änglar andra guider  eller hjälpare. De  blir lite förvirrande för många vad är vad och vilket

Dom kommer till en när man vill att dom ska komma och behöver dom. Det är de som har mer betydele Glad

lizaohman
3/12/12, 2:29 PM
#9

Jag har funderat på det där med änglar. Colin Fry säger att änglar inte pratar med oss - vad skulle de ha att prata med oss om, vi är ju inte profeter, säger han. Den enda jag känner som pratar med änglar är en slags profet - Johannes Amritzer, om han är bekant. Så det kanske ligger nåt i det Colin säger, har jag tänkt. Men ni känner alltså "vanliga" medier som har kommunikation med änglar??

stina63
3/12/12, 6:04 PM
#10

Ja de har jag inte tänkt på alls lizaohman, Colin Fly han är duktig,
NÄ Man hör lite här och där där dom pratar om att dom har kontakt med änglar. Väldigt mycket om just de nu,

Tuva-Lena
3/13/12, 12:24 AM
#11

Jag är ganska säker på att vår intuition, som ju är en länk till universum och "det andliga" talar till oss i dom stunder vi behöver det. I farliga situationer t ex: jag blev räddad av min intuition när jag var ute o körde bil. Fick en förvarning genom en bild, att en bil skulle svänga ut framför mig, vilket den gjorde kort därefter. Men bilden jag fick innan gjorde att jag sänkte farten och kunde undvika en kollision. Skyddsängel eller guide, ja det spelar ingen roll egentligen, dom är bra att ha i alla fall.Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: