Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 3382 ggr
Wony
2012-07-17 15:18

Förslagslådan

Förslagslådan gör entré!

Det här är stället där just du som medlem kan lyfta fram och diskutera idéer och tankar om Insidan iFokus.

Saknas något? Behöver något ändras eller bytas ut? Alla idéer och tankar är välkomna, och tillsammans kan vi alla bidra till att få en mer aktiv och intressant sajt!

Annons:
PiganX
2012-07-24 16:46
#1

Jag blev ansvarig för Ensamhet för en tid sen, en sajt som innan mig inte var särskilt aktiv. Det hade börjat gå neråt och medlemmar slutade kika in där. Och nu när du tagit över Insidan tänkte jag ge dig några tips, som hjälpte för mig.

* Se till att hålla sajten levande, skriv trådar varje dag. Om du inte kommer på något som rör just insidan så kan du skriva OT-inlägg om godmorgon och liknande, för att iallafall hålla igång sajten och ge medlemmarna något att läsa om. Det är nu i början som det är allra viktigast att hålla igång sajten. Något du också kan göra ifall du har idétorka, är att putta upp gamla, läsvärda trådar.

* Skriv artiklar, det lockar många att läsa om intressanta saker och därefter eventuellt bli medlem på sajten.

* Gör reklam på andra sajter för Insidan, men fråga sajtvärdarna först så att de också tycker att det är ok. På Ensamhet går det bra om du vill göra reklam, finns nog många som gärna skulle kika in här på din sajt. Glad

Jag önskar dig lycka till med Insidan. Kram!

Pelle Långlös
2012-07-25 17:29
#2

Bra tips Felicia

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

teddy98
2012-09-07 20:15
#3

Jag skulle gärna vilja ha en pladdertråd (kan förstås heta
något annat) där man skriver om dittan och dattan och
så slipper man detta med att skriva rubrik om det inte
är något spediellt.

Jag har ett utmärkt exempel, frågar Ylva hur det gick med
att hålla i datakursen som du inte alls kände för.

Hoppas att det gick bra ! Glad

Pelle Långlös
2012-09-08 07:10
#4

Nu har jag skapat ett klotterplank Sabrina. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-09-08 09:27
#5

Härligt ned förslag, det är sådant som gör att vi kan hjälpas åt att utveckla sajten!

PiganX
2012-10-02 05:27
#6

Hade behövts en ny kategori, för intuitionsövningar. Är ju lite fel att dom övningarna hamnar bland undersökningar och kluringar. Tungan ute

Annons:
Pelle Långlös
2012-10-02 06:36
#7

Låter bra det Felicia.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-10-02 09:07
#8

Det finns redan… Psykometri och intuitionsträning Glad

PiganX
2012-10-02 09:14
#9

Men oj.. Hur kunde jag missa det? Obestämd Säkert för att det började på P, och inte I..

Wony
2012-10-02 09:21
#10

Så kan det nog vara… Men de som hamnat fel har jag flyttat på så det är bara att fortsätta i rätt kategori! Glad

Pelle Långlös
2012-10-02 14:51
#11

Åh det visste inte jag heller. SkämsOskyldig

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

cirrun
2012-12-10 23:22
#12

Jag har ingen aning vad psykometri är eller att det finns intuitionsövningarFörvånad, problemet är att jag blir så disträ när det puppar upp helatiden nogot jag borde kolla och tiden räcker inte till allt.

Försöker nu minnas dom två ord för att senare kika på detGlad

Wony
2012-12-10 23:24
#13

Det finns lite sådana sedan tidigare om du vill prova, annars brukar vi göra det lite då och då. Glad

Och det är absolut inget som man behöver vara jätteduktig på, alla övar så gott de kan, helt enkelt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: