Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 626 ggr
PiganX
9/13/12, 6:08 AM

Godmorgon 13/9-12

Godmorgon på er! Kyss

Jag har inte somnat ännu, men ni är väl inte förvånade.. Haha! Flört Hinner inte med det heller, eftersom jag inte blir trött förrän på morgnarna, och jag kan ju inte lägga mig nu. Har möte på bup om ca 2-3 timmar. Det kan antingen gå jättebra, och kännas positivt när jag går därifrån. Men det kan också sluta med att min ångest blir ännu värre.. Så vi får se hur det går, jag hoppas på det bästa.

Nu är det tredje natten i rad som jag märker av spindlar i rummet.. Två av tre är dödade, men tanken på att den där tredje (och kanske fler) kryper runt här inne.. Usch! Förstår inte vart de gömmer sig?? Har storstädat igår ju! Rynkar på näsan

Hur ser er dag ut? Hoppas att ni mår bra, kram på er!

Annons:
Pelle Långlös
9/13/12, 6:35 AM
#1

Jag skall träffa brorsan igen. Vi skall titta på tv åt mig. Han är så himla snäll och skall köpa en åt mig. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
9/13/12, 6:38 AM
#2

Åh, kul att det funkar så bra mellan er, och att ni fortsätter att umgås! Är verkligen glad för din skull, Ylva Glad

Pelle Långlös
9/13/12, 6:45 AM
#3

Tack Felicia. Jo denna gång skall vi inte tappa kontakten. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
9/13/12, 7:41 AM
#4

Usch för spindlarna! Jag ska åka in till stan och handla lite småsaker och sedan baka kanelbullar eftersom min bror fyller år imorgon. :)

PiganX
9/13/12, 7:48 AM
#5

Verkligen! Jag förstår inte varför dom förföljer mig.. Obestämd

Åh, du ska baka bullar.. Tycker det är jättekul att baka, brukar göra det mellan varven. Synd bara att jag alltid lyckas bli mätt innan jag bakat klart.. Haha! Skrattande

Wony
9/13/12, 9:20 AM
#6

Det där känner jag igen… Blir att man provsmakar lite xD Jag koppar av så bra när jag bakar, så jag försöker göra det lite då och då.

Annons:
PiganX
9/13/12, 10:10 AM
#7

Jag vet, jag med. Man blir helt inne i själva bakningen, släpper alla andra tankar, och.. Ja, man blir ganska avslappnad. Jag har dock en tendens att stressa runt i köket, men jag brukar försöka hålla mig lugn. Glad

Wony
9/13/12, 12:04 PM
#8

Om en halvtimme åker jag hem igen, till bullbaket. :) Jag har bland annat köpt tre nya doftoljor, vanilj, kokos och så kanel. Det borde räcka ett tag…

PiganX
9/13/12, 6:47 PM
#9

Åh, vanilj och kokos älskar jag, det är två dofter jag inte fått nog av (ännu) Glad

Wony
9/13/12, 7:05 PM
#10

Jag älskar alla de dofterna, men jag var så väldigt sugen på att köpa med mig grapefrukt också. Men det får bli en annan gång. Tungan ute

lenjon1
9/13/12, 8:18 PM
#11

Nu landat i fåtöljen med datorn i knäet…lång dag på jobbet

Har mer att göra av hemarbete från jobbet men väntar en stund tror jag.

Må gott och hoppas du kan sova på "normala" tider framöver och utan spindlar i rummet…

Kram till dig

Lena

PiganX
9/13/12, 8:41 PM
#12

Skönt att få komma hem och ta det lugnt efter en lång dag, hoppas din kväll blir trevlig. Glad Kram på dig med!

Upp till toppen
Annons: