Annons:
Etikettandlighet
Läst 1413 ggr
franceskaC
2012-09-21 00:22

Hjälp!

Hej!

Jag är ny här, alldeles nyss faktiskt, jag behöver hjälp. Det är något som händer med mig och jag känner mig vilsen och förvirrad. Jag har väl alltid varit lite mottaglig men förskjutit det men efter en händelse för ett par månader sedan så har öppnats upp mer (säger man så?) Jag vaknar om nätterna och är pigg. Utmattad om dagarna men full av energi. Det kliar på hela kroppen, KONSTANT. Mina drömmar är fruktansvärt verklighetstrogna och jag har fått mer och mer sömnparalyser. Ena stunden är jag förbannad, riktigt riktigt arg (och jag har aldrig varit en arg person) sen ledsen nästan deprimerad och i andra minuten är jag jätteglad. Det känns som att det finns en närvaro och jag tittar konstant ängsligt runt min axel. Det händer massa massa märkliga sammanträffanden. Jag ville ha en vägledare eller någon som möjligtvis kan hjälpa mig men den enda som faktisk kan vill inte, utan han säger att jag ska komma till insikt och lära mig förstå själv, men hur??

Jag känner mig så fruktansvärt förvirrad. Vad ska jag göra?

Annons:
franceskaC
2012-09-21 01:00
#1

Jag har kanske tagit fel kategori kom jag att tänka på nu men jag vet inte hur man ändrar det.

franceskaC
2012-09-21 10:14
#2

Absolut ingen som kan hjälpa mig alltså?

Wony
2012-09-21 11:02
#3

Hej!

Först av allt vill jag säga att jag själv inte är någon expert på sådana saker, är själv ganska ny inom sådant som kan ses som lite ovanligt eller… övernaturligt, som en del kallar det. Sedan så tror jag inte att du satte det i fel kategori, sådant där kan vara svårt ibland, men känner du att det handlar om andlighet, så gör det det. Glad

Sedan är Insidan en ganska liten sajt, men framåt kvällen borde det dyka upp fler som kan svara på ditt inlägg. Välkommen hit, förresten! Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Gitsan75
2013-04-09 17:00
#5

Hej!

Jag är ny här också nu och såg ditt inlägg, som du la in för flera månader sen. Jag hoppas att du fått hjälp! Hursomhelst så låter det som du har fått en "påhäng" energi som fastnat på dig och som behöver tas bort. Det är alltså inte dina känslor du känner utan den andra energin Det kan göras genom healing tex. Reiki. du kan också be din guide eller ängel att hjälpa dig, men kan vara svårt om du inte har vana vid sånt här.

Lycka till!

Upp till toppen
Annons: