Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 366 ggr
Wony
2012-09-25 08:10

God morgon 25:e september

God morgon allihopa!

För ovanlighetens skull är jag vaken den här tiden på dygnet. På sistone har jag vänt dygnet några timmar, och det är allt annat än bra, har jag märkt.

Idag ska jag försöka koppla av med lite kreativt arbete förutom städning och annat. Och ska även bege mig till affären för att handla matvaror, som jag glömt handla, så nu ekar kylskåpet tomt…

Vad ska ni andra göra?

Annons:
Pelle Långlös
2012-09-25 19:41
#1

Godkväll. Jag jobbat, sedan letat efter en jacka som passar min rumpa, alltså så att jag kan knäppa den och kunna sitta ner med den. Hade sett en som jag ville ha men den passade inte min rumpa. Lite trist faktiskt. Så det fick bli en annan. Sen sov jag middag i några timmar och sett på tv. Nu ligger jag i sängen igen. Skall upp tidigt för att hinna duscha innan jobbet. Skall börja träna igen, wiiho.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
2012-09-26 17:52
#2

Nu är ju tråden från igår, men jag skriver iallafall.. Har varit i skolan en sväng idag, fick träffa en urmysig lärare, så det känns väldigt positivt. Hon är himla trevlig, och lätt att prata med!

När jag kom hem tog jag med Leo ut i skogen, la ut ett spår så han fick använda nosen och hjärnan lite, då sover han nog gott inatt. Efter det gick vi ner till elljusspåret och sprang.

Nu hade jag tänkt åka och handla, och sen laga middag. Får se vad det blir för gott.. Har sovit en stund nu under eftermiddan, men jag hoppas att det inte förstört min sömn inatt. Behöver verkligen börja sova på nätterna..

Hoppas att allting är bra med er, kram! Kyss

Upp till toppen
Annons: