Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 575 ggr
Pelle Långlös
2012-09-29 10:00

Godmorgon 29/9

Idag har jag sovit frukost haha. Nu sitter jag här vid datorn med tv på och väntar på att jag skall orka laga mat. Blev inget igår så idag måste jag laga mat. Kan ju inte leva på mackor.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-09-29 12:27
#1

God dag, blir det härifrån! Tog sovmorgon och satt och läste lite Knasen från 1974 som underhållning. Jag brukar handla serietidningar på loppisar, så man har ju en bunt! Glad

Har precis satt igång en tvättmaskin och lär väl städa och dona mer eller mindre hela dagen, tror jag!

Pagan
2012-09-29 13:12
#2

Läsa Knasen, vad kul, minns inte ens då jag sist läste en serietidningGlad

Har också haft sovmorgon i dag, sedan har jag slappat och druckit en massa kaffe.

Fullmåne i morgon, i väduren minsann, massa energi då

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Wony
2012-09-29 13:48
#3

Ojoj, fullmåne! Låter härligt, det!

Jag dricker just nu en kopp te och tar det lite lugnt. Håller på att räkna lite matte, för att repetera. Det går ganska bra faktiskt, men bli så trött i huvudet, för det var så länge sedan jag räknade…

Pagan
2012-09-29 14:07
#4

Läste på komvux för ett par år sedan, bl.a. a,b och c kursen i matte. Himla utmanade måste jag säga. Kanske bra att uppdatera sig lite då och då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pelle Långlös
2012-09-29 15:22
#5

God eftermiddag. Har sovit på maten. Lagade en god gryta till lunch idag.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-09-29 18:10
#6

#4 Jag läste matte A och B på gymnasiet, men nu repeterar jag det, för att kunna läsa matte C och eventuellt D senare. Jag vill ju ha möjligheten att göra det, om jag vill. Glad

Nu har jag och sambon bakat bröd och lagt på jäsning, ska bli lantbröd med aprikos och nötter. Mums!

Och ikväll blir det torskfilé och ris. Inte dumt, det heller!

Annons:
Pelle Långlös
2012-09-29 18:15
#7

Till lunch åt jag min böngryta och till middag blev det blodpudding. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-09-29 18:37
#8

Det låter inte tokigt, det heller Glad

PiganX
2012-09-29 22:53
#9

Godkväll, och hoppas ni haft en trevlig lördag! Glad

Jag sov alldeles för länge, kan bara sova varannan natt. Så min dag blev förstörd, hade tänkt träna men hade ingen energi alls. Jag längtar verkligen tills tisdag då jag har möte hos bup.

Kram.

Upp till toppen
Annons: