Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 668 ggr
Pelle Långlös
2012-10-03 06:51

Godmorgon 3/10

Jag har packat ner mina träningskläder nu på morgonen. Jag skall fara på min andra träning denna vecka. Idag kan jag träna direkt efter jobbet för vi har ingen konstgrupp idag. Jag älskar att träna på gym och få arbeta med kroppen.

Vad skall ni hitta på idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-10-03 07:52
#1

Jag ska äta lite frukost, och åka till arbetsförmedlingen coh prata med min handläggare. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, jag har inga direkta planer…

PiganX
2012-10-03 12:27
#2

Hej på er! Glad

Låter bra att du ska träna, Ylva. Jag hade tänkt komma iväg till gymmet imorn eller på fredag, får se om jag hinner imorn men det ser inte ut så, tyvärr.

Wony, ibland är det skönt att inte ha några planer. Så får man ta det lugnt och göra lite det som finns att göra, bara. Tungan ute

Jag har då sovit gott inatt, har sovit väldigt djupt. Men, har drömt fruktansvärda mardrömmar som gjorde att jag var rädd t.om när jag vaknade. Minns jag inte fel så vaknade jag av att jag skrek. Usch, hemska drömmar.. Får hoppas dom försvinner, jag har mina perioder då jag drömmer sånt, och de perioderna är jag nästan rädd för att somna.

Har varit i skolan en sväng, och nu är jag hemma igen. Åt mat nyss, gjorde hemmagjord tomatsoppa och bakade smörgåsgifflar. Hur gott som helst!

Pelle Långlös
2012-10-03 18:00
#3

Felicia: Visst är det så att du börjat med en ny medicin? Det kan vara den som orsakar mardrömmar.

Det var härligt att träna idag. Trodde jag skulle bli själv för salen var nedsläckt när jag kom. Men tji fick jag för när jag började cykla som kom det 7-8 personer till.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-10-03 18:24
#4

Jag har handlat lite på eftermiddagen, men fått en rejäl huvudvärk. Ska laga lite middag och ta det lugnt nu.

PiganX
2012-10-03 18:27
#5

#3 Jo men det är sömnmedicinen.. Jag tog första dosen igår, Circadin 2mg (sömnmedicin). Första dosen av Fluoxetin (antidepressiv) tog jag imorse, så den var det inte iallafall.

Pelle Långlös
2012-10-03 18:45
#6

Okej. Då är det nog circadinen då. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-10-03 19:49
#7

Hm, just nu sitter jag och dricker en brustablett med Bamyl, och hoppas att det ska hjälpa huvudvärken bort. Funderar på att åka in till stan och träna lite på gym, men känner mig så osäker. Är alltid lite osäker när det gäller gym, tycker att jag känner mig så stirrad på. Men det vore såklart nyttigt att träna Obestämd

Pelle Långlös
2012-10-03 19:51
#8

Ja åk till gymmet om huvudvärken lägger sig. Kör ditt eget rejs och strunta i att bry dig om att någon tittar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-10-03 20:08
#9

Jag tänkte åka in i morgon, det kan ju inte bli värre än att jag inte orkar så mycket. Känner att jag måste komma igång lite, och då kan det ju vara bra att bara göra det…

Pelle Långlös
2012-10-03 20:09
#10

Jag håller tummarna oavsett om det blir idag eller imorgon. Skrattande
Tummen upp!

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: