Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 918 ggr
Pelle Långlös
2012-10-09 19:26

Att sova

Hur sover ni om nätterna. Vaknar ni ofta, sover hela tiden, måste upp och kissa emellanåt?

Förra natten sov jag till 02 ungefär och sen vaknade jag varannan timme tills klockan ringde. Normalt brukar jag vakna två gånger per natt och minst en gång måste jag upp och kissa.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-10-09 20:52
#1

Jag brukar normalt sova ganska hårt, hela natten igenom. Vaknar någon gång ibland av att det är för varmt, för kallt, eller att jag är stel. Men oftast somnar jag om nästan direkt!

Behöver extremt sällan på på toaletten, oftast blir det på morgonen istället. Fast ibland går jag tillbaka och sover vidare, om jag inte har något inplanerat.

Pelle Långlös
2012-10-10 06:39
#2

I natt gick det lite bättre. Vaknade först vid 5-tiden men sen hade jag svårt att somna om. Det kändes som om jag var halvvaken resten av tiden och att jag aldrig hittade sömnen riktigt. Men jag måste ha sovit för jag drömde. Obestämd

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
2012-10-13 17:13
#3

Jag somnar, och sover 10-12 timmar i sträck utan att vakna. Dock har jag börjat vakna flera gånger av min nya sömnmedicin, synd nog. Men det kanske försvinner.. Tungan ute

Pelle Långlös
2012-10-13 17:15
#4

På dagarna sover jag mellan 2-3 timmar åt gången och på natten sover jag fram till 2-3 för att sedan vakna ofta efter det.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
2012-10-14 11:31
#5

Somnade efter 2 timmar i sängen. Började läsa en bok så jag blev inte trött som jag brukar bli. Men jag sov ganska bra i natt för det märks. Jag försökte även sova en stund till efter frukosten men var för pigg för det. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: