Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 736 ggr
julklappen
11/20/12, 3:31 PM

Ögonbryn.

Jag är sååå trött på att varge dag måla nya ögonbryn, och sen måste jag fylla i dem fram på dagen för att jag råkat komma imot någon av dem  så de kan se halva ut .de är såå fula. Jag önskar att det fanns någon i Nyköping som tatuerade ögonbryn och att det inte var så dyrt heller. (jag rakade bort mina ögonbryn när jag var ung och de växer inte ut  igen. Undrar om någon kan tipsa mig här? .

Annons:
Pelle Långlös
11/20/12, 4:24 PM
#1

Har man problem med att håret inte växer ut så tror jag att man kan tatuera. Tyvärr känner jag ingen som gör sånt i Nyköping

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

stina63
11/22/12, 4:02 PM
#2

De finns så man kan färga ögonbrynen hemma, Sen finns vissa frissor som även färgar ögonbrynen, Då håller de lite längre än som man skulle måla själva. Prova köp eller prata med en frissa som kan fixa de till dej.

Men de är klart jag läser nu att du har ingen ögonbryn, Men du kan annars prata med dom som färgar ögonbryn, Dom kanske har ett tips

Wony
11/22/12, 4:40 PM
#3

Har du frågat runt bland de tatuerare som finns där du bor eller i närheten? Om inte de vill göra det, kanske de har något tips på någon som kan det. Ring runt och kolla om du inte gjort det.

Har du frågat inne på bodyart iFokus också? Där kanske någon har tips! Glad

julklappen
11/23/12, 3:40 PM
#4

Tack för tipsen här.Men nu har jag fått tips av en som vet.

Upp till toppen
Annons: