Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 943 ggr
Pelle Långlös
2012-12-16 16:35

Godkväll 16/12

Igår var jag till Sverige för att hälsa på mamma och lämna av lite julklappar. Det gungade rätt så rejält på Ålandshav igår så jag blev till och med strandsatt i Sverige men som tur är så fick jag sova över hos mina ex-svärföräldrar (ex-mannen och barnen var där också) så idag kunde jag åka hem. När jag kom hem så la jag mig för att sova en stund så nu är jag vaken och surfar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-12-16 17:42
#1

Idag vaknade jag sent, och har haft en rejäl huvudvärk hela dagen. i morgon ska jag till jobbcoachen och hoppas att det ger något. Men man vet aldrig riktigt! Ska försöka komma ihåg att förnya ett par recept också.

nu ikväll pysslar jag med mitt bygge av ett sockerbitsslott! Det är jättekletigt, men väldigt roligt. Glad

Pelle Långlös
2012-12-16 17:54
#2

Glöm inte att lägga upp en bild på bygget sen. Hihi.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-12-16 18:14
#3

Nädå, det ska jag göra. Just nu är jag jättefrustrerad, för bitarna är inte lika stora åt alla håll, så en del saker jag tänkt göra måste jag försöka göra om tror jag. Tungan ute

Pelle Långlös
2012-12-16 18:25
#4

Min äldsta dotter gjorde i skolan en ljuslykta av sockerbitar. Den är kvar hos henne och hennes pappa.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Monsva
2012-12-16 20:57
#5

Vad spännande det låter, att bygga slott av sockerbitar! Har aldrig hört talas om sockerbitsbygge, faktiskt! Hur fäster med bitarna vid varandra? Jag vill också jättegärna se bildSkrattande.

Wony
2012-12-16 21:23
#6

Jag tror det kanske blir en borg snarare… Men kul är det!

Jag "limmar" ihop bitarna med kristyr på tub, sådan där som finns i varenda mataffär. Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: