Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1147 ggr
Wony
2012-12-30 13:21

Nyårslöften?

Ja, kommer ni andra att ha några nyårslöften? Eller inte? Hur är det för er, finns det några särskilda traditioner kopplat till det? Glad

Här tänkte jag att vi kan dela med oss av sådant, och kanske också inspireras lite.

Annons:
Fridaaaa
2012-12-30 13:23
#1

Nix, bara lite realistiska mål som jag ska försöka hålla/uppnå :)

* Träna bra på gymmet
* Äta mer regelbundet
* Inte bita på naglarna (SVÅRT!)
* Planera bättre
* Inte skjuta upp saker

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wony
2012-12-30 13:27
#2

Realistiska mål är ju bra det med. Kanske att det blir lite mindre press då, att man inte "måste" klara det? Glad

Ett år försökte jag just att sluta bita på naglarna. det gick bra i någon vecka tror jag, men det resulterade i alla fall i att jag bet lite mer sällan. Så något gott förde det ju med sig även om jag misslyckades. Tungan ute

Fridaaaa
2012-12-30 13:30
#3

#2 Ja jag känner så med. Och blir inte så besviken om det inte skulle gå att nå heller :)
Ger inte löften som jag inte vet att jag kan hålla, så bättre med mål då :P

Jag gör det omedvetet ibland xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PiganX
2012-12-30 17:10
#4

Har bara ett s.k "löfte", och det är att inte göra saker som på nåt sätt skadar mig. Men får väl se hur det går Tungan ute

Pelle Långlös
2012-12-30 20:53
#5

Återkommer om jag hittar något bra. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-01-02 13:46
#6

Jag har inte bestämt mig helt och hållet, men jag har ju mera som "nyårsmål". Det blir mer hanterbart på det sättet. Men jag återkommer när jag skrivit ner dem konkret. Tungan ute

Annons:
mayolica
2013-01-02 19:29
#7

Jag har haft som tradition så länge jag mins att inte ha några nyårslöften. Vet inte riktigt vad som flög i mej?Förvånad men i år bröt jag den traditionen på nyårskvällen och satte upp ett nyårslöfte.Flört

~ mayolica ~

Wony
2013-01-06 17:52
#8

I år får det helt enkelt bli att jag ska ta tag i träning och viktnedgång. För det är inte hållbart som det är nu…

Upp till toppen
Annons: