Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 358 ggr
Pelle Långlös
1/6/13, 10:49 AM

Godmorgon 6/1

Solig dag idag. Kanske nån minusgrad. Jag har varit ner till motionsrummet men det blev inte så mycket så jag far väl ner till kvällen igen. Blev inte ens svettig eller fick en förhöjd puls. Efter maten skall jag vila en stund.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
1/6/13, 1:06 PM
#1

God morgon! Eller ja, nu är det väl snarare dag… Men jag vaknade sent.

Jag ska nog försöka komma ut på en promenad idag, röra mig lite och få upp pulsen. Har börjat med stavgång, och det är verkligen jätteskönt att ta en lite längre runda och verkligen känna att man rör på sig.

Dessutom väntar jag på svar från gymmet, och hoppas innerligt att jag kan få ett gymkort där snart. Glad

Pelle Långlös
1/6/13, 2:50 PM
#2

Håller tummarna att du får ett gymkort snart för det är så roligt att styrketräna, med både vikter och maskiner.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
1/6/13, 3:03 PM
#3

Ja precis! När jag gick i gymnasiet hade vi fri tillgång till skolans gym. Då blev det att man tränade där efter skolan på fredagar. Gick dit tillsammans med en kompis, och vi satte upp små mål hela tiden. Fanns en maskin där som vi kallade för "helvetesmaskinen" eftersom vi i princip aldrig orkade något mer än ett par få repetitioner på lägsta vikten. Då sa vi att när vi klarar 3x10 på den, så skulle vi gå till McDonald's och äta paj. Sagt och gjort, vi klarade det till sist! Glad

Pelle Långlös
1/6/13, 7:32 PM
#4

Vad härligt det låter. Skönt att ni klarade det.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: