Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 519 ggr
Pelle Långlös
2/2/13, 4:21 PM

Hemma för en natt

I torsdags när jag var hem så bestämde jag mig för att på lördag (idag) skall jag sova hemma. Det är faktiskt rätt så skönt att vara hemma i sin egen lägenhet och att få sova i sin egen säng. En mjuk säng mot den hårda på sjukhuset.

Har handlat lite mat så jag har både till middag idag och lunch imorgon. Fisk båda gångerna, haha. Aja fisk är gott så det gör nog inget. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2/2/13, 4:49 PM
#1

Vad kul, måste vara jättehärligt att vara hemma för ett tag. Blir väl ett rätt stort miljöombyte kan jag tänka mig Glad

Och fisk är ju supergott! Det var ett bra val tycker jag!

Pelle Långlös
2/2/13, 4:50 PM
#2

Jo det känns konstigt. Är van att vara på avdelningen och dess rutiner. Senast i eftermiddags så trodde jag att jag skulle sova där och inte hemma. Hjärnan hänger inte med. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2/2/13, 5:11 PM
#3

Ja, men om du sovit där så mycket, så är det nog inte konstigt att hjärnan inte hänger med. Man får ju rutiner och vänjer sig vid hur saker och ting sker, och när det ska vara på något annat sätt blir det lätt snurrigt. Tungan ute

Pelle Långlös
2/5/13, 8:57 AM
#4

Idag skall jag hem en natt till. Skall bli skönt. :-D

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2/5/13, 12:39 PM
#5

Vad roligt! Glad

Pelle Långlös
2/5/13, 2:45 PM
#6

Nu har jag fått hjälp med lite saker här hemma och vi kom ganska långt på två timmar. Sängen är fixad iaf. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2/5/13, 2:49 PM
#7

Vad kul att det går så bra för dig! Måste vara skönt att sova hemma ibland. Glad

Pelle Långlös
2/5/13, 3:01 PM
#8

Jo det är verkligen skönt att vara hemma igen. Har knappt varit här sedan jag flyttade hit. Jo det är även skönt att få hjälp så att jag fungerar i vardagen också.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2/5/13, 3:11 PM
#9

Ja, ibland behöver man hjälp, och då ska man ha det också. Tycker att det är jätteviktigt att man kan få hjälp med saker och ting så att det fungerar, och man kan må bättre.

Pelle Långlös
2/5/13, 8:08 PM
#10

Det är faktiskt rätt skönt att få krypa ner i en nybäddad säng. Rummet är tömt på en massa klädpåsar så det går att gå utan att svinga sig runt mellan dom. Den andra halvan är också bäddad. Visserligen har jag inga gardiner i sovrummet men de kommer med tiden. När jag bott in mig en tid skall jag köpa blommor. De två jag hade har dött medan jag legat inne i 1,5 månad. Tavlor och några lampor skall upp också. Sist blir det att åka till soptippen och dumpa det jag inte vill ha. En låda skall till Emmaus (second hand). Sen är jag i ett desperat behov att tvätta kläder och sängkläder.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2/5/13, 8:22 PM
#11

Det låter som att du kommer att ha fullt upp med att fixa till allt som du vill ha det. Glad

Pelle Långlös
2/6/13, 6:30 AM
#12

Jo det blir en del att fixa innan det är klart och hemtrevligt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: