Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 206 ggr
[Nåjd]
2013-02-28 13:48

Godagens 28 Februari

God eftermiddag på er alla !

Nu har jag skrivit ordet Februari fem gånger i rubriken och på den sjätte lyckades jag stava rätt ☺️otroligt vad man kan virra till det för sig ibland 😃

Hoppas ni har en fin dag,blåser och tar i stundvis och då smälter ju snön snabbare.Annars sol men nu mulnar det på.

Har tagit en skön promenad,halt och dant så i morgon åker broddarna på annars ligger man snart i backen och sprattlar.Ingen vacker syn kan jag lova 😮

Ha en fortsatt fin Torsdag på er 🙂

Annons:
Pelle Långlös
2013-02-28 15:47
#1

God eftermiddag. Jag har varit till stan för att lämna lite blod och sedan snackat med kbt-psykologen. Var en snabbis in till Pelaren och sen hem.

Torsdagar är den dagen som jag får ha en flicka på eftermiddagen och hon for just hem.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-02-28 18:02
#2

God kväll! Jag har precis kommit hem från stan, med en stor ryggsäck fullpackad med både mat och annat som behövs. Lite mat åt katten blev det allt också! Alldeles strax ska jag ta itu med det stora berget disk och sedan blir det väl brödbak och kanske lite tevetittande.

[Tuulikki]
2013-02-28 20:09
#3

God kväll!😃

Dagen började jättesegt idag! Jag försov mig och vädret var bara grått och dimmigt. Sedan blev allt bättre, jag slutade tidigt och vädret bättrade på sig tack och lov😃När jag kom hem gick jag en långis med hunden och fotade lite. Underbara dag. Fler såna tack🙂

Upp till toppen
Annons: