Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 388 ggr
Pelle Långlös
2013-03-02 06:33

Godmorgon 2/3

Lördag och ingen stress. Bara vara hemma och göra så lite son möjligt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[Nåjd]
2013-03-02 07:55
#1

Goder Morgonen på dig och alla ni andra som seglar förbi 🙂

Här snöar det,ganska så surt nu när våren är på G 😕

Men men den försvinner men halt som attan med nysnö på is så ta det lugnt ni som måste ut idag.

Ha en kalas fin Lördag 🙂

Wony
2013-03-02 09:25
#2

Här snöar det också! Stora, tunga snöflingor. Känns som att jag plötsligt kastats tillbaka i tiden några månader…

Det är väl kanske inte det väder jag hade hoppats på direkt! 😉

[GunillaF]
2013-03-02 09:37
#3

God morgon.

Snöfall även här, men det är inte så konstigt för jag bor i Norrland 😉
Man får trösta sig med att den nya snön hjälper till att ta bort den gamla och lite ljusare blir det medan den ligger kvar. Bra för Vasaloppsåkarna att det finns snö kvar också. 😉

Önskar er alla en bra helg!🙂

Pelle Långlös
2013-03-02 10:25
#4

Det snöade igår hos mig. Inte mycket och jag som hade tagit en tunnare jacka för några dagar sen. Jag frös som en gris igår.

Nu har jag sovit en stund, ätit frukost, hämtat in tvätten och diskat. Jag tror jag har stickning på schemat nu eller så är det fri tid.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Tuulikki]
2013-03-02 10:31
#5

Här vaknade jag upp till strålande solsken :) supermysigt, blir nog mycket utevistelse idag! Både hunden och jag har längtat efter solen, även om vi gillar snö väldigt mycket också :)

Pelle Långlös
2013-03-02 14:31
#6

Bara så ni vet så vräker det ner snö hos mig kust nu. Hehe. Jag tror min promenad blir inställd. Fryser redan och gå ut i detta väder känns inget vidare.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2013-03-02 16:57
#7

Här har det snöat lite nu och då under dagen. Har precis bakat en kanelkaka, som vi ska mumsa på senare ikväll. Nu ska jag göra deg till pinnbröd, så att vi är förberedda - vi ska grilla utomhus ikväll och mysa lite. 🙂

Pelle Långlös
2013-03-02 17:07
#8

Grilla mitt i vintern? Hihi 🤪

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-03 02:09
#9

Ja, över en brasa nere vid älven där jag bor. Det är riktigt mysigt, och allt är så mycket godare när man äter så. :) Vi tog med lite olika fruktsoppor i termosar, och stekte även kolbullar…

Pelle Långlös
2013-03-03 06:25
#10

Trevligt. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Nåjd]
2013-03-03 06:38
#11

Håller med dig Wony grilla året runt är helt underbart och så skönt att få vara ute i det fria .Det blir ju nästan för varmt att grilla sommartid om än mumsigt gott men svettas vid grillen är ingen höjdare för mig som är så varm året runt😃

Upp till toppen
Annons: