Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 390 ggr
[leWolf]
2013-03-17 16:06

Beröm Dig själv !

Tänk vad lätt vi hittar fel hos oss själva men tänker vi efter så gör vi väldigt mycket bra också och borde ge oss mer beröm för dom små ting vi faktiskt gör bra.

Tänkte den här tråden kunde få vara en sån tråd,att vi kan skriva dom bra saker vi gjort om dagarna.Det behöver inte vara stora ting det kan vara hur enkelt och litet som helst.

Gå sen tillbaka i tråden efter ett tag och läs dina egna inlägg då ser vi att vi gör mycket gott och på så vis kan släppa en del negativt som ofta har lättare att ta fäste än det goda.

Undrar varför det är så,kan det ha att göra med att det skulle vara ofint att berömma sig själv ? men det är väl inte ofint att ge sig själv en positiv knuff att nu gjorde jag faktiskt nånting bra, tvärtom det får vi bara mer positiv energi av.

Så varsågoda,se er om och ni finner mycket gott hos er som ni gör varje dag,jag lovar 😎

Annons:
[leWolf]
2013-03-17 16:08
#1

Okey jag börjar,gick över till en bekant idag  med hembakat bröd och det uppskattades stort och glatt och jag kände en underbar positiv energi efteråt 🙂

Wony
2013-03-17 17:16
#2

Jag gjorde frukost åt min sambo, det blev väldigt uppskattat. 🙂

Pelle Långlös
2013-03-18 15:29
#3

Jag har lagat min egen mat i helgen. (Har tidigare fått från Solgården). Vill klara mig själv nu när jag mår bra. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: