Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 332 ggr
Pelle Långlös
2013-03-19 08:06

Godmorgon 19/3

Tisdag och en ledig dag. Idag kommer min mellersta tjej hem till mig. Tänkte att vi skulle åka till stan för att göra något annat förrän gång skull, än att sitta här hemma vid datorn i några timmar.

Men innan hon slutar skolan måste jag diska upp all min disk. Det är en jättestor hög.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[leWolf]
2013-03-19 14:15
#1

God Dagens i tråden !

En snurrig dag blev det och den som började så bra 😃men ach då så kan det bli roligt är det ändå om än det snurrade till sig där en stund och jag inte riktigt hann med allt och alla.

Ha det så trevligt med dottern 😎

En fortsatt fin dag till er 🙂

Pelle Långlös
2013-03-19 16:32
#2

Nu har jag kommit hem från en stanresa med dottern. Vi fikade på Pelaren för att sedan gå vidare till lekparken, på vägen dit hamnade vi i leksaksbutiken. Hihi. Sen i en butik som jag gillar men vi kom till slut till lekparken. Men insåg ganska snabbt att jag behövde en toalett. Kaffet jag drack satte fart på min mage så in till Hesburger för att gå på toa. Dottern fick vara kvar ute och leka. När jag kommer ut så ville hon till Hesburger (suck jag som var där sekunden innan ;-) ). Det blev pommes och en läsk. Sen till butiken för att handla en läsk till mig som jag skall ha ikväll. Japp så ligger det till. Hihi.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-19 18:46
#3

God kväll!

Jag har precis kommit hem från min allra första dag på praktiken. Jag var så nervös innan, men åh så bra allt gick! Nu är jag helt slut. Ben och fötter värker, och jag vill bara mysa i soffan hela kvällen nu. Men det kändes direkt när jag kom in på arbetsplatsen att det var ett välkomnande ställe. Kändes tryggt och bra! 🙂

Pelle Långlös
2013-03-19 19:44
#4

Vad skönt Wony att det kändes bra från första stund. 🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-19 20:14
#5

Ja precis, det är ju jätteskönt. Däremot är jag hur trött som helst, så det blir nog till att gå och lägga sig i tid ikväll. Behöver min sömn. 🙂

Tarotstollan
2013-03-19 20:20
#6

Isande kall vind och jag har varit ute och handlat lite mat. Skönt att få sitta inne i värmen och dricka te nu!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[leWolf]
2013-03-20 02:58
#7

Va kul Wony och det där blir säkert toppen när det kändes så rätt från första stund.Roligt när det blir så bra så det är bara att gratulera till nya jobbet och önska all lycka till 😎

Upp till toppen
Annons: