Annons:
Etikettmeditation-avslappning
Läst 1401 ggr
Pelle Långlös
3/26/13, 9:13 AM

Vad gör du som får dig lugn?

Jag brukar teckna eller måla med bläck. Det är så rogivande att bara sitta ner och rita.

Vad gör ni?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[leWolf]
3/26/13, 1:36 PM
#1

Oj det finns så mycket som gör mig lugn.Ut i skogen,läsa,pyssla hemma,baka,laga mat,njuta med katterna och en massa annat.Listan kan göras lång och egentligen är det mesta ro givande så länge man inte lägger till stress utan tar allt med ro 🙂

Pelle Långlös
3/26/13, 5:54 PM
#2

Låter härligt. 🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
3/26/13, 5:55 PM
#3

Att gå ut i skogen en solig vinterdag och sitta på en snövall och tälja. Eller att mysa i soffan med en bok, film eller bara småprata med pojkvännen. Att kela med katten, eller kanske läsa serietidningar. Det finns många saker som kan göra mig lugn. Men sedan beror det ju på vad jag gjort innan, och hur pass orolig eller stressad jag är.

[[corro]]
5/8/13, 7:42 AM
#4

Meditera, känslor med/av moder jord och ge kärlek tror jag ger mig mest lung!

Wony
5/12/13, 8:33 PM
#5

Just nu har jag en period då bakning gör mig extra avslappnad. Köpte faktiskt en ny bakbok med recept bara för att jag inte hade några egna idéer…

Känner jag mig stressad ställer jag mig i köket. Tror inte det finns något som är så avslappnande som att knåda deg. 👍

PiganX
5/18/13, 7:25 PM
#6

Hm, att vara i stallet och pyssla med hästarna eller rida brukar göra mig ganska lugn och glad. Och att ligga och mysa med hundarna gör mig också ganska lugn.

Annons:
Pelle Långlös
6/6/13, 3:33 PM
#7

Håller fortfarande på med målandet. Kanske i framtiden kommer jag kaga smycken.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: