Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 359 ggr
Pelle Långlös
2013-04-02 08:29

Godmorgon 2.4.13

Idag är det konstig nog tisdag. Känns som måndag då vi var lediga igår. Idag blir det att fara till en smyckesbutik och praktisera där resten av veckan. Skall bli spännande. 🙂

Vad skall ni andra hitta på?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2013-04-02 09:10
#1

Jag är på min praktikplats och bearbetar saker i en svarv. Men jag sov dåligt inatt, så det känns tungt och segt idag. Jag hoppas på att det blir bättre i morgon… Annars ska jag sätta upp tvättlinor i tvättstugan, och tvätta lite filtar. Det blir nog en väldigt lugn och avslappnad kväll.

leWolf
2013-04-02 13:25
#2

Hällöjsan i tråden !

Jo visst blir det lite dagvilt när man plötsligt är på en Tisdag fast det känns som Måndag.

Men skönt påsken är slut,är inte alls för såna där helger.Sitter med astrologi studier och hinner inte med i fokus lika mycket.Jobbigt men roligt och oj det är svårt så vi får se om jag ens lyckas lära mig 😃

Ha en fin dag på er alla och hoppas ni hade en skön påsk 🙂

Pelle Långlös
2013-04-02 15:02
#3

Jag fick lära mig att göra ett pärlhalsband. :-) Första knuten blev Inte bra men resten blev bara bättre och bättre. Bästa betyg för att vara första gången. En studerande inom detta yrke var på sin slutpraktik i samma butik för ett tag sedan var sämre än mig efter sina tre veckor.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-04-02 18:52
#4

Nu är jag precis hemkommen,och det det är skönt att sätta sig ner i soffan och vila fötterna. Mumsar på lite chokladrutor som jag bakade igår, och ikväll blir det minsann fiskgratäng till middag! 🙂

Upp till toppen
Annons: