Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 741 ggr
Pelle Långlös
6/17/13, 6:38 AM

Godmorgon 17/6

Idag är det måndag och en ny vecka börjar. Idag skall jag till läkaren för att få injektioner i min axel.

Vad skall ni göra idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
6/17/13, 10:23 AM
#1

Jag ska ringa en massa samtal. Och så ska jag förbereda för det stora surdegsbaket i helgen.

Pelle Långlös
6/17/13, 7:53 PM
#2

Gick det bra med samtalen? Jag har köpt ett jättegarn idag. haha kolla min blogg så får du se. http://kreativaylva.wordpress.com skall sticka en bolero till mellersta dottern.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
6/17/13, 11:38 PM
#3

De gick jättebra! Däremot stukade jag foten nyss. Rätt vad det var hade jag väldigt ont och satt på golvet. Och jag som står upp hela arbetsdagarna och allt! :(

Pelle Långlös
6/18/13, 9:33 AM
#4

Nej vad trist.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
6/18/13, 10:29 AM
#5

Ja, det gör ruskigt ont. Lindade foten enligt konstens alla regler och tog full dos alvedon, men ändå gjorde det rent galet ont. Och är värre nu på morgonen. Inte kul. 😕

Pelle Långlös
6/18/13, 10:41 AM
#6

När jag stukar min fot så brukar jag smörja med voltaren gel och sedan linda in foten hårt. Sedan smörjer jag med gelen i flera dagar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
6/18/13, 10:45 AM
#7

Jag får lite hudirritationer av den gelen, fast i nödfall brukar jag använda den ändå. Om foten luftas så får jag inga utslag, men däremot om foten är instängd i lindor eller tjocka kängor osv så kan det börja klia.

Får testa med mer Alvedon coh Bamyl under dagen. Har kommit till det där stadiet då fotled och knä knakar och knäpper när jag går.

Pelle Långlös
6/18/13, 10:46 AM
#8

Okej. Låter inte så bra men du vet bäst. 🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
6/18/13, 10:47 AM
#9

Jag hoppas att det går över ganska fort. Kändes inte som någon jätteallvarlig stukning, men ont gjorde det allt. Sambon skulle vara snäll och skjutsa mig till jobbet idag så jag slipper gå.

Pelle Långlös
6/18/13, 10:55 AM
#10

Vad snällt av honom. 🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
6/18/13, 10:55 AM
#11

Ja, verkligen! Ibland har man tur 🙂

Upp till toppen
Annons: