Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 336 ggr
Ljuskristallen
8/25/13, 3:45 PM

God Eftermiddag 25 Augusti

Kilar in och önskar er en fortsatt fin Söndag, här är fullt upp och inte mycket tid för forumen men smyger in i bland och kollar läget lite.

Vacker varm dag och det syns att det är en höst sol nu,börjar också gulna i löven så snart har vi höstens underbara prakt utanför våra fönster.

Ha en fortsatt fin Söndag alla 🌺

Annons:
Wony
8/25/13, 5:04 PM
#1

Här skiner solen från en klarblå himmel, och det är ruskigt varmt. Min huvudvärk är inte helt nöjd över det, men det är ju sommar än, i alla fall!

Snart är ju ändå hösten här. Den är fin, den med. Men så är jag ju sådan att jag tycker om alla årstider lika mycket, fast på olika sätt. 🙂

Pelle Långlös
8/25/13, 7:30 PM
#2

Godkväll. Har haft yngsta dottern hos mig i helgen. Hon cyklade hem för några timmar sen. Sen vilade jag i några timmar. Det blev tre timmar. 😮 Skulle bara vila 30-40 minuter. Aja jag måste ha varit trött helt enkelt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
8/25/13, 8:24 PM
#3

Ibland sover man längre än tänkt. Igår kväll lade jag mig på soffan för att sova en kvart eller så, men det blev tre timmar. Inte alls som planerat.

Har huvudvärk nu, och vet inte vad den beror på. Tog lite Alvedon som hjälpte, så jag hoppas att det gått över till i morgon.

Pelle Långlös
8/25/13, 8:32 PM
#4

Vilket sammanträffande. Huvudvärk jag med.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: