Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 614 ggr
Wony
8/27/13, 12:46 PM

Handarbete

Vad tycker ni om handarbete? Kul eller dödstrist?

Jag ska precis börja sticka ett par benvärmare inför vintern, det ska bli en kul start tycker jag, och inte alltför komplicerat heller. Ska välja ut färger idag kanske. 🙂

Annons:
[Sol69]
8/27/13, 1:09 PM
#1

Jag kan både sy, virka och brodera och tycker det är kul. Sticka har jag aldrig gillat. Men jag hinner aldrig mer än till tanken 🤔

Pelle Långlös
8/27/13, 1:14 PM
#2

Jag har ständigt någon stickning eller virkning på G. Eller så målar jag. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
8/27/13, 1:55 PM
#3

Jag lärde mig virka och brodera i sjuårsåldern, sticka bemästrar jag hyfsat åtminstone… Sy gör jag gärna när jag får tid till det. Är viktigt för mig att få vara kreativ. Det blev ett flerfärgat garn, i blå/kalla toner. Blir förhoppningsvis inte så svårt. :)

Ljuskristallen
8/28/13, 6:47 AM
#4

Önskar så jag kunde men tyvärr tummen mitt i handen.Men visst skulle jag vilja sy och sticka allt själv men det verkar som Gud inte gav mig den gåvan tyvärr så jag beundrar er som kan för det finns så mycket fint man kan göra helt själv 😎

Wony
8/28/13, 10:22 AM
#5

#4 Fast du är säkert jätteduktig på en massa andra saker! Alla kan ju inte kunna allt. Vad trist det vore! 🤔

Nu har jag i alla fall börjat sticka. Det lär väl bli max någon cm om dagen, men det är kul att komma igång med det åtminstone. Får se om resultatet blir okej bara. 😃

[Bettanbop]
8/28/13, 12:56 PM
#6

Jag brukar virka och sticka till vintern, och så broderar jag mest på hösten och våren.

Annons:
Upp till toppen
Annons: