Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 240 ggr
Wony
2013-09-02 05:41

God morgon 2/9

Då var september här, och med det kommer ju gulnade löv, ideliga höstregn och sjunkande temperaturer. För er som inte alls tycker om värmen under sommaren är detta säkert välkommet! Vi som lätt blir frusna är nog inte fullt så entusiastiska över regniga, kalla och mörka morgnar… ;-) Men å andra sidan, nu har man ju giltig anledning att krypa ner i soffan och bara mysa och ta det lugnt, och det är väl inte fel? Det kändes lite tidigt, men igår fick jag ta på varma tofflor och massor med filtar för att inte frysa. Jag spår en lång, kall vinter för min del…

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-02 10:31
#1

God förmiddag i tråden !

Ja nu går vi mot kyligare tider men jag trivs som är så varm året runt min mor däremot hon fryser för jämnan oavsett det är 30 grader varmt eller inte så igår fick far ta fram ett extra element som stått på vinden över sommaren för mor beter sig som om det redan är 20 minus både inne och ute redan nu och September bara har börjat😃

Måste vara jobbigt att frysa så men det är även jobbigt att vara så varm som jag är men men man får bara gilla läget och acceptera.

Ha en kalas fin dag på er 😎

Wony
2013-09-02 16:23
#2

Ja, jag är väldigt frusen, men jag älskar vintern. Tokigt, jag vet. 😃

Men med varma kläder går det mesta bra, det har jag lärt mig. Och filtar…

Upp till toppen
Annons: