Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 580 ggr
Ljuskristallen
2013-09-04 10:08

Hej hej hemskt mycket hej

Hej hopp den 4:e September 🙂

Här skiner solen på oss och dagen ser ut att kunna bli lagom varm.

Pysslar med lite datorjobb och sen ska jag väl ut och hugga lite ved nu när kylan är på gång.

Ha en fin fin dag vad än ni hittar på 😎

Annons:
Fridaaaa
2013-09-04 10:09
#1

Hejhej!

Här är det riktigt höstväder. Inneskorna åkte på och sitter med tjocktröja 😛 Lättfrösen som attan trots att det inte direkt är kallt här inne xD Jag är bara sån haha

Självstudier idag i skolan så ska läsa lite till morgondagens seminarium 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pelle Långlös
2013-09-04 18:24
#2

Tjaba tjena hallå. Jag har jobbat, sen delat lite medicin, vart på konstgrupp, samtal med kbt-psykolog, bussen till stan, handla lite och sen bussen hem. Pust det var en hel del idag. Nu ikväll har jag målat en havsörn till en bekant. Hon vet inte om det men det är hennes favoritdjur.

Skall just ringa mina flickor.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
2013-09-04 18:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag glömde ju bilden.

På havsörnen alltså.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-09-04 19:11
#4

Jag har varit på jobbet, och nu har jag träningsvärk lite överallt. När man inte är van att lyfta tungt blir det ju lätt så. Men det är ju en påminnelse om att ta tag i saker och ting och träna. Svårt att få in rutiner när man går tvåskift bara. Lätt att bli lat!

Bråkar dessutom med diskmaskinen. Vi är inte överens om hur disken ska se ut efteråt… 😉

Ljuskristallen
2013-09-05 13:30
#5

Vilken härlig örn du målat Ylva,heltjusig 😎

Hoppas du kommit överens med diskmaskinen nu Wony 😉

Wony
2013-09-05 17:00
#6

Nja, vi börjar enas om att inte gafflarna ska ha kletiga fläckar åtminstone. Återstår att se vad dagens dust med maskinen ger för resultat 😉

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-05 17:15
#7

😂 Förlåt jag skrattar Wony men kan se dig och maskinen framför mig hur ni enas om inga kletiga gafflar så är allt nästan bra 😃

Nä skämt och sido, men fy vad trist och den är väl ny också om jag minns rätt,hoppas ni får stil på'n annars ska ni ju ha era pengar tillbaka tycker man eller en ny maskin.Hoppas det ordnar sig för sånt där är väldigt irriterande.

Wony
2013-09-05 17:25
#8

Ja, jag kan ju föreställa mig hur vi står där i köket och gnabbas. 😃

Är troligen inte fel på maskinen, utan oss. Handhavandefel, liksom. Men nu har jag köpt nytt diskmedel, som det står ska vara lågdoserat och det ska väl ändå för sjutton råda bot på resterna som låg i botten på maskin. Ja, och så har vi fått ändra på inställningarna hela tiden, men det börjar närma sig nu tror jag minsann! 🙂

Maskinen är splitterny och världers trevligaste för den diskar rent mina smutsiga kastruller och gratängformar, åtminstone blir de betydligt renare än innan. 😉

Ljuskristallen
2013-09-05 17:49
#9

Ni får nog stil på det ska du se och det kan vara lite knepigt med en del såna saker i början. Jag har ny diskmaskin men har inte ens satt igång den bara installerat så vi får se vad tiden lider där om jag behöver konferera med min lille maskin också 😉

Wony
2013-09-05 18:04
#10

Jodå, till slut så blir det säkert bra. Vi är ju lite nya på det här med diskmaskin så det krävs väl lite övning kan jag tro.

Wony
2013-09-05 19:56
#11

Det blir bättre för varje disk, så snart har vi det nog fixat till sist! 

Däremot var vi ute med katterna i sele, när grannens jätteflamsiga hund kom och ville leka. Det ville inte Lillan, som blev väldigt stor, väldigt vass och ganska högljudd. Mina armar bär spåren av att försöka hålla undan en vansinning katt. 😛

Upp till toppen
Annons: