Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 219 ggr
Ljuskristallen
2013-10-17 08:40

God Morgon 17 Oktober

Här regnar det och snö ska vi få,jag ligger förkyld och skulle gjort föräldrarna sällskap upp till Hälsingland men mor med sina klena lungor ska inte utsättas för mig och blir hon förkyld blir det fruktansvärt jobbigt.

Snöar gör det på vägen upp ser jag på klart.se så kanske dom inte heller kommer iväg.Fick veta igår dom har sommardäcken på och har vetat om det här nu i minst två veckor så varför inte byta däck när det är begravning dom ska på Förskräcktnåja vi håller vädret under uppsikt men klass 1 varning och sommardäck njae jag protesterar det gör jag allt Ledsen

Men hösten är ju så vacker med sitt ruskmys på alla vis.Ha en fin fin dag på er Blomma

Annons:
Wony
2013-10-17 09:18
#1

Usch då, att vara förkyld är aldrig roligt, själv har jag klarat mig, men sambon tror att han har en förkylning på gång. Snart kommer ju influensan också, och den vill jag inte ha! Har funderat på att vaccinera, eftersom jag blir totalt utslagen i en vecka när jag får influensa… Här varnas det för snö, och vinterdäcken är inte på. Men fler och fler byter, och vi gör nog det ganska snart också. Men ännu är det bara kallt, var två grader igår när jag åkte inlines, inte roligt. Men jag fick bra träning i lite mer än tjugo minuter. Man ska ju som bekant sluta när det går som bäst :-) Bara två dagar kvar till helg, och oj vad jag längtar. Är stel både av träning och stress, spända axlar och huvudvärk. Igår brände jag middagen, så även lunchlådan idag smakar trist.

Upp till toppen
Annons: