Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1105 ggr
Wony
12/10/13, 10:56 AM

Tävling: Pepparkakor!

Nu är det på väg mot jul, och därför är det dags för en ny tävling.

Den går ut på att tolka ordet "pepparkaka" på ett eller annat sätt. Det kan vara en speciellt dekorerad pepparkaka, ett pepparkakshus eller helt enkelt vad som helst! Tänk på att du själv måste ha fotat bilden, eller ha fotografens tillstånd.

Lämna ditt bidrag här i tråden senast den 20 december klockan 18.00 Bidrag som lämnas efter det kommer inte att räknas.

Vinnaren utses genom en omröstning och vinner en månads Insider. Har vinnaren redan det delas en överraskning ut istället.

Lycka till! 🙂

Annons:
cirrun
12/17/13, 8:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ursäkta om det verkar som förvrängning av syftet med 'pepparkaks'-tävlingen; - fast Wony skrev att man kan tolka ordet pepparkaka på sitt sätt🤔

Eftersom jag håller på att lära mig redigering, så tänkte att det vore kul tänka en pepparkakshus på detta sättet, - själv skulle jag inte klara av  att göra det på riktigt med deg och allt annat tillbehör😟

Wony
12/17/13, 10:18 PM
#2

Det är inga problem! Det är ju som du säger, en tolkning av ordet pepparkaka! 👍

Wony
12/20/13, 11:15 PM
#3

Då det tyvärr bara inkommit ett enda bidrag blir det ingen omröstning, då en tävling behöver fler än en deltagare. 

Hoppas på att få fler bidrag till kommande tävlingar (håll ögonen öppna, det är inte alltför långt bort!). 🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: