Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 1377 ggr
Twinflamewolf
1/29/14, 5:30 PM

Att våga erkänna fel

Hur är det med den biten egentligen om vi tänker efter.Är det svårt tycker ni att erkänna om man har fel?

Det här kan ju vara komplicerat beroende på vad det handlar om men att våga erkänna man har fel kan befria så mycket för om man står på sig men innerst inne vet man har fel kan det ju bli fel och dåliga följder.

Jag är den som vågar stå för och bara häromdagen var jag i ett sånt läge och kunde ha komplicerat det hela till max om jag inte trätt fram och sagt jag hade verkligen fel.Vi fick ett gott skratt men det hade kunnat sluta i galen tunna om det velat sig illa men ganska oskyldigt ändå.

Jag personligen är så att vet jag med mig nu har jag rätt då står jag på mig men om andra envisas med att jag inte har rätt så släpper jag och går vidare för sånt slösar ju bara energi.

Så med tanke på händelsen här om dagen som inte var allvarlig men kunnat bli så fel så undrar jag.Hur ställer ni er till att erkänna om ni har fel,vågar ni erkänna eller står ni på er till max och ska ha rätt till varje pris fast ni vet inom er att nu har jag fel😃

Annons:
Twinflamewolf
1/29/14, 5:31 PM
#1

Det är nog inte alltid det lättaste men jag tror man mår bäst av att kunna våga erkänna när man har fel så mitt svar blev jag erkänner mina fel 🌺

[etsan]
1/29/14, 5:33 PM
#2

jag tog "jag har alltid rätt" för enligt mig själv har jag alltid rätt och skulle aldrig erkänna något 😂 kanske något att jobba på… 🤪

Twinflamewolf
1/29/14, 5:38 PM
#3

Ha ha ha heja dig etsan 😂ja kanske nåt att jobba på 😃😎

Wony
1/29/14, 5:53 PM
#4

Jag tog "Beror på vad" för i vissa situationer har jag rätt! Haha, men det beror som sagt på situationen och vad det handlar om.

Twinflamewolf
1/29/14, 6:00 PM
#5

Ja så är det ju Wony att i vissa situationer har man ju rätt och då är det inte lätt att lägga sig speciellt om det kan orsaka skada för någon så var drar man gränsen,oj oj oj 🤔

En svår fråga det här 😃

Wony
2/7/14, 10:22 AM
#6

Visst är det en svår fråga. Och det är ju inte så enkelt att det är svart eller vitt, rätt eller fel, osv. 

Ofta kan ju saker och ting ha fler sidor än man tror från början.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Twinflamewolf
2/7/14, 2:08 PM
#8

# 7 Det inlägget tog jag bort,börjar tröttna lite smått att du nyper mig om och om igen.Vad har jag gjort dig egentligen ? och det börjar bli lite tröttande att plocka bort inlägg på olika sajter som har avsikten att vara provokativa mot mig av nån anledning," Aestus-Santesson45."

Upp till toppen
Annons: