Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 403 ggr
Twinflamewolf
2014-02-12 09:02

God Morgon 12 Feb

God Morgon Blomma

Jahapp då var det dags för en ny dag med nya möjligheter att ta till vara på.

Lite besviket tittade jag ut och det snöar nu igen,man hade väl hoppats på nu att vägarna skulle få vara bara men nehepp ner kommer snön Skrattar

Med eller utan snö så hoppas jag ni får en fin fin Onsdag Blomma

Annons:
Wony
2014-02-12 17:12
#1

Och jag som gillar snö! Förut var det rena rama marsvädret. Det känns så fel, såhär i februari! Men helst av allt vill jag slippa is, för det är förrädiskt. I måndags druttade jag omkull och stukade till foten, så ingen mer is, tack!

Men bortsett från det bryr jag mig inte så fasligt mycket om vädret just nu.

Twinflamewolf
2014-02-12 17:18
#2

God Eftermiddag Wony 🙂

Aj som f.. det lät inget vidare alls att dratta omkull,jo visst är det förrädiskt och många benbrott har det säkert vart en tid kan jag tro.

Var ute på en långpromenad idag och insåg hur skitigt det är nu när snön smälter och all sand dom sandat med på vägarna,dystert på nåt vis och bara nyss var det riktiga minusgrader med fantastiskt fin sol och snö landskap.

Well well vädergudarna gör lite som dom vill dom tycks det som,opålitliga med andra ord  😃

Wony
2014-02-12 18:16
#3

Ja, jag är lite irriterad på mina taskiga fötter också. Jag begåvades visst med svagare fotleder än genomsnittet. 

Ja, nog är de opålitliga allt! Men snart nog är ju våren och sommaren här. Då får man passa på att njuta! 🙂

Upp till toppen
Annons: