Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 337 ggr
Twinflamewolf
2014-04-04 08:39

God Morgon 4 April

Wow vilken dag,solen på sitt bästa humör och en sån där härlig morgon att vakna till så nu är det nog vår på gång här uppåt landet också.

Just nu hinner jag inte med att vara aktiv för det är så mycket på gång och en stor gård som ska tas om hand inför sommaren.Tycker mig se att det överlag är en lägre aktivitet i forumen och det är nog trädgårdarna,sommarhusen,stugor,kolonilotter som drar ut folk i friska luften.

Önskar er alla en fin fin Fredag och en härlig Helg Blomma

Annons:
Wony
2014-04-04 18:13
#1

Här har solen lyst hela dagen, det är faktiskt riktigt härligt! Jag har också massor att göra i trädgården, det är hög tid att börja rensa och pyssla. Nu till helgen blir det en hel del att plantera, men jag tänker nog hinna med att koppla av och lata mig också. Viktigt att inte stressa omkring!

cattisa
2014-04-05 17:26
#2

Vad härligt det låter att du kan börja plantera! Här i Norra Dalarna ligger snön djup fortfarande, och det är fortfarande runt -10 grader varje natt. Jag längtar eter våren!Blomma

Men sol har vi i alla fall!Ler

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Wony
2014-04-05 17:57
#3

Oj! Jag bor längsmed Indalsälven i Jämtland, här är det i princip barmark. Bara tjälen går ur så man kan gräva i rabatten… Hittills har jag bara kunnat förodla inomhus, men gräsmattan är bar, och det är barmark i princip överallt, utom inne i skogen där det är skuggigt.

Hur som helst älskar jag all sol som varit, det gör mig riktigt glad till mods! Har satt 32 chilifrön idag, får hoppas att de växer och blir fina. Tänkte ge bort några till nära och kära! 🙂

Upp till toppen
Annons: