Annons:
Etikettdrömmar
Läst 995 ggr
Skorpion76
2014-04-22 06:47

En märklig dröm

Inatt drömde jag att jag hade varit på n konsert med Europe. Det här var typ på 80-talet eller något sånt för alla hade pudelhår som det var då. Efter konserten när jag skulle gå därifrån ropade någon på mig och när jag vände mig om fick jag syn på basisten John Levén som bad mig komma in i deras loge. De satt tysta och såg på varandra. 

Trummisen Ian Haugland skakade uppgivet på huvudet och suckade och Joey Tempest kämpade med tårarna. När jag kom fram till honom slog han armarna om mig och sedan brast det för honom. Han gav till et illvrål så att han inte kunde prata. Jag försökte fråga vad som hade hänt, men ingen sa något på en stund. Ian suckade och klagade på att Joey är så fruktansvärt känslig. Försiktigt tryckte jag Joey intill mig. 

Han begravde ansiktet i min t-shirt och hela hans kropp skakade av gråt. Joey grät så att han knappt kunde andas och jag försökte påminna honom att ta djupa andetag. Snyftningarna fick honom att hyperventilera. Jag fortsatte att hålla honom tätt intill mig och tårarna bara sprutade! 

Jag försökte fråga om Joey hade ont och tidigare hade han tryckt nävarna emot magen. Till slut blev John Levén (basisten) den som fick berätta vad som hade hänt och det visade sig att en tjej hade trängt sig in i logen, lyckats välta ner Joey och ha sex med honom. Det ville inte han och tankarna på vad hon hade gjort med honom blev för mycket för honom. Han klarade inte av det.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
catcult
2014-04-22 06:54
#1

Hahahaha, tack för att du delade med dig! 😃

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Upp till toppen
Annons: