Annons:
Etikettmedialitet-mediumskap
Läst 3453 ggr
lilli-l
8/11/10, 12:00 AM

Mediet Karin Fredriksson?

Någon som känner till mediet Karin Fredriksson från stockholm?

Hon kommer till Vansbro och ska ha storseans, så jag ville bara höra vad ni tycker om henne..om ni känner till eller vet vem hon är?

Carpe Diem….Fånga dagen

Annons:
Anna-Helga
8/11/10, 12:03 AM
#1

Jag vet inte, men dela gärna med dig av dina upplevelser sen!

Kram!

lilli-l
8/11/10, 12:09 AM
#2

Ska göra detSkrattande Blir spännande!

Carpe Diem….Fånga dagen

stina63
8/11/10, 12:16 AM
#3

Nä hon känner jag inte alls. Bor längst ner i skåne.. Men berätta gärna om dina upplevelser för ossGlad

lilli-l
8/12/10, 10:41 AM
#4

Hon kommer nu på lördag hit till oss, så det blir väldigt spännande! Det brukar samlas väldigt mycket folk i vårat gamla Folkets Hus när det händer något sådant härGlad

Man tror ju inte att det är så många som tror på det, men det är så härligt när man sluter upp och träffas på något  dyligt!

Och eftersom Vansbro är bara en liten by, så känner man ju oftast de flesta.

Så kul ska det bli, eller rättare sagt..spännandeFlört

Carpe Diem….Fånga dagen

Anna-Helga
8/12/10, 10:44 AM
#5

Åh vad roligt, hoppas du får något budskap! Kyss

lilli-l
8/12/10, 11:12 AM
#6

Du är då alltid uppe med tuppen du, Anna-Helga!Skrattande

Ja, det hoppas jag verkligen att jag får..tror att mormor min finns runt mig och kanske hon nu vill tala om för mig om det jag känner är lite ångestladdat runt hennes dödOskyldig

Hon bodde i Finland och dog där och min mamma, som bor här i Sverige, hann ju förstås inte dit..så hon fick dö ensam utan sina barn hos sig. Det känner väl mamma, att det var jobbigt..Speciellt när mamma har jobbar inom ålderdomsvården hela sitt liv nästan.

t.o.m jag känner ångest över detRynkar på näsan

Men vi får väl se nu dåSkrattande

Carpe Diem….Fånga dagen

Annons:
Anna-Helga
8/12/10, 11:21 AM
#7

#6 Haha det är inte självvalt att vara uppe tidigt, men mina små barn vaknar, så det är bara att stiga upp! Hihi!

Hoppas, hoppas hon kommer igenom! Men ett misstag man ibland gör, som jag själv gjort på seans eller sittning är att man bara tänker på den man önskar ska komma igenom och missar alla andra som det faktiskt kan vara som vill komma igenom och lämna budskap. För det som är viktigt för oss här är inte alltid det som är viktigast i andevärlden. Dessutom kanske inte den man helt önskar ska komma har möjlighet just det tillfället! Så det gäller att ha ett öppet sinne och tänka på alla möjligheter när man ger sig iväg, så man inte missar något!

Din mormor vet såklart att du önskar att hon kommer, kommer hon inte nu så kommer hon en annan gång, det känner jag säkert! Vet inte om hon kommer denna gång, det tänker jag inte utesluta! Men hon finns helt klart med dig. (Förresten säger hon att du själv kommer utveckla din mediala förmåga mer och kommer känna av hennes närvaro ännu mer och kan "prata" med henne själv i framtiden!)

Men fundera igenom vilka du har på andra sidan, både de som stått dig nära och de som kanske inte varit mer än flyktigt bekanta, du ska se att det är en stor mängd och många som man knappt tänker på! Och vem som helst av dessa kan ju faktiskt komma igenom och vilja lämna budskap.

Vem som kommer beror på väldigt många faktorer. Dels våra egna önskemål såklart, men också vad vi faktiskt behöver för tillfället i livet, vem i andevärlden som har möjlighet just vid det tillfället, vad mediumet har lättast att ta in, mediumets personlighet och erfarenheter… Ja detta och mycket mycket annat.

Det ska bli roligt att höra fortsättningen!!

Kram på dig!

lilli-l
8/13/10, 11:55 AM
#8

Det låter ju väldigt förnuftigt, det som du skriver, Anna-Helga!

Jag ska ha det i minnet när jag kliver in på Folkets HusOskyldig

Carpe Diem….Fånga dagen

Anna-Helga
8/13/10, 11:56 AM
#9

#8 Vad bra! För det kan hända att man missar nåt viktigt annars! Tungan ute Jag har en lista över de jag känner som gått över till andra sidan så lägger jag till när jag kommer på någon mer eller när någon går över. Det är bra för minnet…

Kram!

lilli-l
8/21/10, 10:36 AM
#10

Hej!

Det har nu gått en tid sedan jag var på storseansen men Karin Fredriksson och jag har inte mått så bra,men nu ska jag iallfall berätta hur det varGlad

Jag tyckte inte speciellt bra om henne, ja, inte just henne som person, men hennes sätt att jobba.

Hos fick fram någon från andra sidan och höll på att försöka förklara för någon om det känndes igen..Bara det att hon stannade kvar i just det över en halvtimme,och personen i fråga kände inte igen något.

Det blev lite jobbigt och folk började att skruva på sig i sina sätenObestämd

Jag satt på tredje raden, av sju rader ca, och jag hade hela tiden en känska av att jag måste gå och sätta mig längst bak!

Innan hon kom in, mediet, så hade jag lite jobbigt med psyket..Har ju inte mått så bra, som sagt!

Men jag kände tårarna brände bakom ögonlocken och panikattacken lurade väldigt nära, fick anstränga mig supermycket att försöka tänka på vad som helst för att inte få en attackSkäms

Men iallafall, damen som satt brevid mig hade någon parfymlukt som jag hela tiden kände att jag inte klarade av.

Den luktade inte direkt illa, men den sa mig också att "flytta dig längst bak"

Jag hade hela tiden den känslan..att jag skulle sätta mig längst bak!

Så till slut reste jag mig upp, gick in i "köket" och kastade mitt tuggummi (liten skenmanöver) och så satte jag mig allra längst bak..alltså jättelängstbak, längt från alla andra!

Och då började hon att prata om en person som jag kände skulle kunna vara någon jag känner. Men hon riktade sig inte till mig, men jag frågade aillafall saker, eftersom ingen annan ansåg att det var någon till dom!

Och jag tror att det var en kille som jag varit tillsammans med i mina ungdomsår! Han var 10 år äldre än mig och jobbade som chefskock ute på sjön.

Jag har många gånger tänkt, att HAN kommer säkert att komma igenom någon gång..fast jag inte hade någon bra relation till honom, han var alkholist och jag fick mycket stryk och elände med honomGråter

Men han "sa" att han visste att han har gjort bort sig, önskat att det skulle blivit annorlunda och han bad om ursäkt. Och han hade ett meddelande till mig: att jag ska inte lyssna så mycket på andra, utan jag ska tro på mig själv och mina nackhår reste sig..

Allt hos sa stämde, och det du sa, Anna-Helga, att jag skulle gå in där med öppet sinne, det tänkte jag på hela tiden jag var därSkrattande

Och se vad det ledde till! Otroligt!

Men det var väl kanske tre stycken som fick kontakt och efter halva tiden, efter bensträckaren, ja, då så frågade hon bara om någon hade frågor eller nåt..och alla satt ju och väntade på att hon skulle fortsätta att ta kontakt med andarna..så lite besvikna var folket!

Så, så var det på den seansen!

Och tack för att ni lyssnarKyss

Kram Lilli

Carpe Diem….Fånga dagen

lilli-l
8/21/10, 10:41 AM
#11

Och Anna-Helga!

Hur rätt du hade med ditt inlägg som du skrev förut..gick tillbaka uppåt och läste,,he he! Får rysningarOskyldig

Kram på dig!

Lilli

Carpe Diem….Fånga dagen

Anna-Helga
8/21/10, 11:03 AM
#12

Ja du, man måste nog gå på flera seanser för att det ska kännas rätt och bra… Det är olika hur mediumen jobbar och vad som passar en själv. En kvinna jag känner tar in en kontakt till varje person som kommer på seansen, alla får ett medelande. Vissa jobbar jättemycket med bevisföringen och ägnar kort tid åt meddelande medan andra levererar snabba bevis och ägnar mer tid åt meddelandet och väver in bevisföringen i meddelandet… Det finns lika många sätt att jobba som det finns medium nästan. Och det klart att det gör eftersom man är ett redskap för andevärlden så måste man göra på det sätt som känns bäst, passar bäst och fungerar.

Men vad bra tänker jag att du fick kontakt med den här mannen, det behövde säkert både han och du! För att ändå få något slags avslut eller att han skulle få be om ursäkt och du kan fundera över det… Det kanske var därför du skulle på den härseansen, för att just det här mediumet kunde få kontakt med just honom?

Jag hoppas att inte detta gett dig kalla fötter utan att du fortsätter söka och fortsätter i din egen andliga utveckling!

Kram på dig, tack att du delar med dig! Kyss

stina63
8/21/10, 1:24 PM
#13

Har varit på många seanser och alla arbetar på olika sätt. Roligt att se hur dom arbetar på,
Dom stora seanserna brukrar jag inte gå på, För där är för många i salen. Då blir det enbart ett tio tal som får smakprov.
Men små där man sitter i grupper känner bättre.

Tack för du delar med dej till oss LilliKyss

Annons:
Upp till toppen
Annons: