Annons:
Etikettauran-chakran
Läst 1860 ggr
Nyfniken
7/28/11, 2:56 PM

Vad var det jag såg??

I gårkväll stod jag och tittade på trädens och skogsgläntornas auror, njöt av att se den vackra solnedgången. Efter en liten stund såg jag att trädens auror var turkosblå/gröna närmast träden innan det vita skiktet. Medans jag stod och funderade på det så precis utanför mitt ögonfocus så ser jag blixtrar, vita stavar som flimrar till…så fort jag tittade på dom så försvann dom, vad var det för skumt?

I närmare 15-20 minuter så såg jag dom och dom kom ibland flera åt gången, behövde aldrig stå längre än 2-3 minuter innan det kom en ny.

Är det nån som har nån ide om vad det kan vara.

Credendo vides (om man tror så ser man)

Annons:
Anna-Helga
8/2/11, 9:08 AM
#1

Jag tror (och vet) att du har en unik förmåga till att få se saker som är få förunnat! Och jag tror som jag sagt tidigare att du kanske ska släppa lite fokus på att försöka förstå vad du ser och bara känna in, ta in och öppna upp ännu mer? :) Njut av din förmåga! Du kan se så mycket energier som vi andra enbart förnimmer och inte ens det alltid! Fantastiskt!

Och hjärtat, det är inte skumt… Det är häftigt! :)

Kram ses på söndag?

Nyfniken
8/2/11, 9:30 AM
#2

Tack Anna-Helga..du har nog helt rätt.  Men du vet vetenskapsmannen /kvinnan i mig är envis. Jag har ju faktiskt sett dom där ljusblixtrarna en gång innan, efter den meditationen där jag fylldes på med energi.

Oj hoppsan glömde så klart är det fantastiskt..haha

Hoppas att vi ses på söndag jag hör av mig i vilket fall som helst/KRAM

Credendo vides (om man tror så ser man)

Anna-Helga
8/2/11, 10:44 AM
#3

Den där vetenskapsmannen behöver du inte lika mycket längre, den tiden är förbi känns det som… :) Erfarenheterna och kunskaperna, det kritiskt granskande är bra att ha med sig, men bara sug åt dig allt du får! :) Blixtar och regnbågar och allt vad som finns runt dig hela tiden, det är såååå coolt! :) Kram!

Upp till toppen
Annons: