Insidan iFokus

Insidan

Etikett: godmorgon-goddag-godkvÀll
LĂ€st 2485 ggr
[Bettanbop]
2014-09-08 21:39
0

Insidan

Hej pĂ„ er👋 finns det nĂ„gon kvar som besöker detta forum Insidan iFokus?

Med fokus pĂ„ insidan. Din egen insida, hur Ă€r det med den? Har ni fukus pĂ„ insidan och Ă€r i kontakt med ert inre? De senaste veckorna har jag jobbat med mitt inre och försökt heala mig sjĂ€lv och komma i balans đŸ™‚ Jag har varit vĂ€ldig pĂ„verkad av obalansen och det den skapat i mig.

Jag har försökt dra ner pĂ„ min dator tid och göra andra saker i stĂ€llet, det gĂ„r ganska bra periodvis đŸ˜ƒ

Vad gör ni, och hur mÄr ni pÄ insidan?

Kram

Wony
2014-09-08 22:34
1

Jag kikar ibland, men helt plötsligt Àr mitt liv vÀldigt upptaget och stressigt, sÄ har inte sÄ mycket tid över lÀngre. Pluggar pÄ universitet nu, sÄ det Àr fullt upp!

Farwuq
2014-09-23 08:09
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HÀr var jag Medarbetare en gÄng i tiden.

Dock blev det en kontrovers med den dÄvarande vÀrden d.f.a. en annan Medarbetare hade lagt ut en artikel, nÀr vÀrden var pÄ semester. Hon kÀnde sig krÀnk och slÀngde ut medarbetaren. Jag blev sur och

sade upp mig som Medarbetare.

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tarotstollan
2014-10-31 02:17
1

Jag tittar in lite dÄ och dÄ och lÀser och svarar ibland i nÄgon trÄd.
Har inte mycket mer att komma med.
Mycket av det som skrivs om hĂ€r inne finns ju pĂ„ mĂ„nga andra sajter ocksĂ„, sĂ„ ibland kĂ€nns det som om man svarar dubbelt i trĂ„darna. Det blir vĂ€l sĂ„ nĂ€r man har mĂ„nga favoritsajter och blĂ€ddrar fram och tillbaka i dem och lĂ€ser flera gĂ„nger i veckan.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!